عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران خبر داد:

فعالان اقتصادی در فرآیند رتبه‌بندی اتاق تهران برای صادرکنندگان حضور یابند

...

مهدی صادقی، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران، اعلام کرد که این اتاق در نظر دارد فعالان اقتصادی را برای حضور در برنامه توسعه صادراتی خود رتبه‌بندی کند. شرایط و نحوه حضور در این رتبه‌بندی طی یک فراخوان اعلام شده و فعالان اقتصادی می‌توانند با اعلام آمادگی و حضور در این فراخوان در برنامه‌های آینده اتاق در جهت توسعه صادرات با کشورهای هدف نقش‌آفرینی کنند..

اتاق بازرگانی تهران در نظر دارد برنامه‌هایی در جهت تسهیل و توسعه صادرات اعضای خود با کشورهای هدف تدوین و اجرا کند و به همین منظور نیز قرار است فعالان اقتصادی را برای پذیرش و اعزام هیات‌های تجاری، برگزاری نشست‌های دو جانبه و B2B رتبه‌بندی کند.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران با اعلام این خبر، گفت: برای اینکه روابط خود را با کشورهایی هدف اتاق بازرگانی، توسعه دهیم نیازمند هستیم که برای پذیرش و اعزام هیات‌های تجاری، برگزاری نشست‌های دوجانبه و B2B اعضای خود را به صورت اثربخش انتخاب کنیم. این افراد باید دارای رزومه کاری و سوابق مشخص صادراتی باشند تا بتوانیم همکاری‌های متقابل معرفی کنیم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران، مهدی صادقی افزود: به همین دلیل در هیات رئیسه اتاق تهران مدلی برای رتبه‌بندی صادرکنندگان انتخاب شد، بالاترین رتبه +A است و رتبه‌های بعدی A ،B C است. برای رتبه‌های پایین برنامه توانمندسازی و توسعه را خواهیم داشت. همچنین برای رتبه‌های بالاتر به دنبال همتایابی در کشورهای هدف صادارتی هستیم و این شرکت‌ها را برای همکاری معرفی می‌کنیم. 

مسئول راهبری توسعه صادرات اتاق تهران عنوان کرد که فراخوانی برای همه‌ فعالان اقتصادی اعم از شرکت‌ها، تولیدکنندگان، شرکت‌های مدیریت صادرات و تجار اعلام شده است که فرم‌های مورد نیاز را تکمیل کنند تا در فرآیند رتبه‌بندی حضور داشته باشند و بتوانند از برنامه‌های توسعه صادراتی اتاق تهران استفاده کنند.

اینجا ثبت‌نام کنید.

 

 

👈 تماشای ویدیو در آپارات: https://www.aparat.com/v/zndlz26

👈 تماشای ویدیو در یوتیوب: https://youtu.be/jTd91y2VLHA?si=wBKOUO8E6okVVeN8

 

 

 

 

 

لینک کوتاه: https://news.tccim.ir/?78849

نظر خود را بنویسید

ارسال پیام

مطالب مرتبط