عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران خبر داد:

فعالان اقتصادی در فرآیند رتبه‌بندی اتاق تهران برای صادرکنندگان حضور یابند

تاریخ 1403/11/07 ساعت 12:16

مهدی صادقی، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران، اعلام کرد که این اتاق در نظر دارد فعالان اقتصادی را برای حضور در برنامه توسعه صادراتی خود رتبه‌بندی کند. شرایط و نحوه حضور در این رتبه‌بندی طی یک فراخوان اعلام شده و فعالان اقتصادی می‌توانند با اعلام آمادگی و حضور در این فراخوان در برنامه‌های آینده اتاق در جهت توسعه صادرات با کشورهای هدف نقش‌آفرینی کنند..

اتاق بازرگانی تهران در نظر دارد برنامه‌هایی در جهت تسهیل و توسعه صادرات اعضای خود با کشورهای هدف تدوین و اجرا کند و به همین منظور نیز قرار است فعالان اقتصادی را برای پذیرش و اعزام هیات‌های تجاری، برگزاری نشست‌های دو جانبه و B2B رتبه‌بندی کند.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران با اعلام این خبر، گفت: برای اینکه روابط خود را با کشورهایی هدف اتاق بازرگانی، توسعه دهیم نیازمند هستیم که برای پذیرش و اعزام هیات‌های تجاری، برگزاری نشست‌های دوجانبه و B2B اعضای خود را به صورت اثربخش انتخاب کنیم. این افراد باید دارای رزومه کاری و سوابق مشخص صادراتی باشند تا بتوانیم همکاری‌های متقابل معرفی کنیم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران، مهدی صادقی افزود: به همین دلیل در هیات رئیسه اتاق تهران مدلی برای رتبه‌بندی صادرکنندگان انتخاب شد، بالاترین رتبه +A است و رتبه‌های بعدی A ،B C است. برای رتبه‌های پایین برنامه توانمندسازی و توسعه را خواهیم داشت. همچنین برای رتبه‌های بالاتر به دنبال همتایابی در کشورهای هدف صادارتی هستیم و این شرکت‌ها را برای همکاری معرفی می‌کنیم. 

مسئول راهبری توسعه صادرات اتاق تهران عنوان کرد که فراخوانی برای همه‌ فعالان اقتصادی اعم از شرکت‌ها، تولیدکنندگان، شرکت‌های مدیریت صادرات و تجار اعلام شده است که فرم‌های مورد نیاز را تکمیل کنند تا در فرآیند رتبه‌بندی حضور داشته باشند و بتوانند از برنامه‌های توسعه صادراتی اتاق تهران استفاده کنند.

اینجا ثبت‌نام کنید.

 

 

👈 تماشای ویدیو در آپارات: https://www.aparat.com/v/zndlz26

👈 تماشای ویدیو در یوتیوب: https://youtu.be/jTd91y2VLHA?si=wBKOUO8E6okVVeN8