قائممقام شوراي گفتوگوي دولت و بخش خصوصي استان تهران خبر داد:
فهرست صنايع معاف از اجراي برنامه مديريت مصرف برق مشخص شد
1404/02/23
246
این مطلب را به اشتراک بگذارید
هومن حاجیپور، قائممقام شوراي گفتوگوي دولت و بخش خصوصي استان تهران، اعلام کرد براساس تصمیم دولت صنایع غذایی، دارویی، سردخانهها، پوشک و کاغذ تیشو از اجرای برنامه مدیریت مصرف برق معاف شدند و برخی صنایع مانند آلومینیوم و کورههای شیشه نیز مشمول شرایط خاص کاهش قطعی برق شدند.
قائممقام شوراي گفتوگوي دولت و بخش خصوصي استان تهران اعلام کرد که بر اساس تصميم دولت برخي صنايع از اجراي برنامه مديريت مصرف معاف و برخي صنايع مشمول كاهش قطعي برق شدند.
به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، هومن حاجيپور گفت: به این ترتیب صنايع غذايي، دارويي، سردخانهها، پوشك و كاغذ تيشو از اجراي برنامه مديريت مصرف برق معاف شدند.همچنين صنايع آلومينيوم و كورههاي شيشه و برخي صنايع ديگر نيز با نظر وزارت صمت مشمول شرايط خاص كاهش قطعي برق شدند.
وي خاطرنشان كرد: همچنين مقرر شد كارگروه مشترك استاني مديريت ناترازي انرژي با حضور از استاندار، مديران كل برق، گاز، پخش و پالايش، صمت، جهاد كشاورزي و نماينده اتاق بازرگاني استان تشكیل شود.
حاجيپور خاطرنشان كرد: تعيين سهميه صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي با تاييد وزارت صمت به كارگروه مشترك استاني مديريت ناترازي انرژي واگذار شد.
نظر خود را بنویسید