مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در غرفه اتاق تهران در نمایشگاه نفت و انرژی عمان عنوان کرد

ضرورت ورود بخش خصوصی به حوزه بهینه‌سازی مصرف گاز

...

سعید توکلی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، از غرفه اتاق بازرگانی تهران در نمایشگاه نفت و انرژی عمان دیدار کرد و طی حضور در این غرفه با سعید تاجیک، رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق تهران، و سایر نمایندگان بخش خصوصی کشور در مورد حضور این بخش در حوزه انرژی و به طور مشخص گاز، به گفت‌و گو نشست.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، از غرفه اتاق بازرگانی تهران در نمایشگاه نفت و انرژی عمان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، سعید توکلی که در روز افتتاح نمایشگاه نفت و انرژی عمان در این رویداد حضور یافته است، با حضور در غرفه اتاق تهران با نمایندگان بخش خصوصی دیدار کرد و به گفت‌وگو نشست،

سعید تاجیک، رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق تهران که سرپرستی هیات تجاری اتاق تهران در این رویداد را برعهده دارد نیز با اشاره به مبحث ناترازی انرژی در کشور و ضرورت بهینه‌سازی، از توانمندی‌های بخش خصوصی برای طراحی، اجرا و پیشبرد طرح‌های بهینه‌سازی مصرف گاز سخن گفت.

او در این دیدار نسبت به نقش‌آفرینی کمیسیون انرژی اتاق‌های تهران و ایران و شرکت‌های فعال بخش خصوصی در این عرصه اعلام آمادگی کرد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز نیز با تقدیر از حضور موثر اتاق تهران در نمایشگاه نفت و انرژی عمان، تاکید کرد که حضور بخش خصوصی در حوزه انرژی باید پررنگ‌تر و اثرگذارتر باشد.

نمایشگاه نفت و انرژی عمان که از روز دوشنبه 22 اردیبهشت کار خود را آغاز کرده است به مدت سه روز در مسقط پایتخت عمان برپا خواهد بود.

 

لینک کوتاه: https://news.tccim.ir/?79243

نظر خود را بنویسید

ارسال پیام

مطالب مرتبط