در بازدید رئیس اتاق بازرگانی تهران از نمایشگاه نفت،گاز و پتروشیمی مطرح شد
ضرورت افزایش مشارکت بخشخصوصی در صنعت نفت
1404/02/22
172
این مطلب را به اشتراک بگذارید
محمود نجفی عرب، رئیس اتاق بازرگانی تهران، با دعوت صاحبان صنعت و فعالان بخش خصوصی از بیستونهمین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید و در مورد ظرفیتها و توانمندیهای بالای بخش خصوصی در حوزه انرژی با صاحبان غرفهها و بنگاههای حاضر در این رویداد گفتوگو کرد.
رئیس اتاق بازرگانی تهران با حضور در بیستونهمین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ضمن بازدید از غرفه تولیدکنندگان و صادرکنندگان این بخش از اقتصاد کشور، از غرفه چندین تشکل بخش خصوصی در حاضر در این رویداد نیز دیدن کرد و با مدیران تشکلی پیرامون مسائل و ظرفیتهای این بخش به گفتوگو نشست.
به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، محمود نجفیعرب در این بازدید و طی گفتوگو با فعالان اقتصادی از صنعت نفت و گاز، بر اهمیت بهروزرسانی در تولیدات متنوعتر و ایجاد ارزشافزوده بالاتر در این بخش از اقتصاد کشور برای دستیابی به بازارهای صادراتی بیشتر و حفظ قدرت در بازار، تاکید کرد.
به گفته وی، بخشخصوصی از توانایی و ظرفیتسازی برای حضور پررنگتر در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی برخوردار است.رئیس اتاق تهران در دیدار و گفتوگوی مستقیم با صنعتگران و فعالان اقتصادی در این نمایشگاه، تصریح کرد که بخش عمده فعالیتهای حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در انحصار و اختیار دولت است که میتوان با تدوین قراردادهای جدید و اصلاح مقررات، سهم بیشتری از عملیاتهای اکتشاف، استخراج، تولید و بهرهبرداری را به بخش خصوصی سپرد.
بیستو نهمین دوره نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از هجدهم اردیبهشت ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار شد. در این رویداد، بیش از ۲ هزار شرکت داخلی و خارجی و با تمرکز بر توسعه سرمایهگذاری در صنعت نفت، حضور یافتهاند.
نظر خود را بنویسید