رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی اتاق ایران عنوان کرد

ظرفیت‌های اتاق تهران برای توسعه تجارت

...

فرشید شکرخدایی، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی اتاق ایران، با اشاره به اینکه رویداد ایران اکسپوی 1404 بهترین دوره از این نمایشگاه سالانه است، تاکید کرد که اتاق بازرگانی تهران، ظرفیت‌های زیادی برای بهبود محیط کسب‌وکار و ارتقای کسب‌وکارها دارد. 

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی اتاق ایران که معتقد بود هفتمین دوره رویداد ایران اکسپو، باید به شکل نسبی و با همین رویداد در سال گذشته مقایسه شود، اظهار کرد: به نظر من این دوره از نمایشگاه ایران اکسپو، بهترین عملکرد را نسبت به ادوار گذشته داشته است. با وجود این که هنوز به نقطه ایده‌آل اکسپو نرسیده‌ایم، اما روند حاضر یک سیر صعودی را به ما نشان می‌دهد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق تهران، فرشید شکرخدایی با اشاره به ظرفیت‌های موجود اقتصادی استان تهران گفت: اتاق تهران، بزرگ‌ترین اتاق کشور و اتاق پایتخت است. در سرتاسر دنیا، اتاق پایتخت‌ها ماموریت بزرگی دارند و تلاش می‌کنند بخشی از بار بهبود محیط کسب‌وکار را بر دوش بکشد؛ به‌همین دلیل هم انتظارها از اتاق تهران بسیار بالاست و انتظار می‌رود که این اتاق با دیگر اتاق‌های شهرستان‌ها و همچنین اتاق‌ پایتخت کشورهای دیگر، تعامل موثری داشته باشد.

او که اتاق تهران را توانمندترین اتاق از حیث مسائل ساختاری و زیرساختی می‌دانست، در ادامه یادآوری کرد: با اتاق تهران این تعامل را داریم که در راستای توانمندسازی بخش خصوصی، دوره‌های آموزشی بیشتری را در دسترس فعالان اقتصادی قرار دهیم و به جز این، انتظار داریم در آینده نزدیک، دوره‌های بین‌المللی برای آشنایی هیات‌های تجاری خارجی با ظرفیت‌های فعالان اقتصادی داخلی برگزار شود.

 عضو هیات نمایندگان اتاق ایران در پایان اظهار کرد: باید به خاطر داشت که اتاق تهران، اتاق مرجع است و معمولاً زمانی که دست به انجام اقدامی جدید می‌زند، بقیه اتاق‌های شهرستان‌ها نیز دنباله‌روی اتاق تهران خواهند شد و کسب‌وکارهای کشور، توسعه می‌یابند.

 

لینک کوتاه: https://news.tccim.ir/?79182

نظر خود را بنویسید

ارسال پیام

مطالب مرتبط