بازدید معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان سرمایهگذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران از غرفه اتاق تهران
دولت علاقمند به تعامل با بخش خصوصی است
1404/02/12
154
این مطلب را به اشتراک بگذارید
معاون وزیر اقتصاد در بازدید از غرفه مشترک اتاق تهران و استانداری تهران، خواستار تعامل و ارتباط بیشتر دولت و بخش خصوصی شد. این مقام دولتی توضیح داد که دلیل اصلی علاقه بدنه دولت به ارتباط بیشتر با اتاق، بهرهمندی از ظرفیتهای بخش خصوصی و همچنین چابکی اتاق است.
در جریان سومین روز از نمایشگاه توانمندیهای صادراتی کشور، ایران اکسپو 1404 اتاق تهران، میزبان ابوالفضل کودهئی، معاون وزیر اقتصاد و رییس کل سازمان سرمایهگذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران بود.
کودهئی ضمن بازدید از غرفه اتاق در گفتوگویی کوتاه با روابط عمومی اتاق تهران گفت: همکاری خوبی در اتاق تهران و استانداری برای ارتقای زنجیره ارزش شکل گرفته که اثربخش بوده است. دلیل اصلی این نتیجهگیری مطلوب هم همکاری مشترک دستگاهها و اتاق بوده است.
کودهئی نقش اتاق در ایجاد تعامل سازنده بین بخش خصوصی و استانداری را ارزنده دانست و همچنین بیان کرد: اتاق تهران با توجه به ظرفیتهایی که درون خود دارد و همچنین چابک بودن، توانسته میان بخش خصوصی و دولت پلی برای تعامل مطلوب و موثر ایجاد کند.
او با تاکید بر تمایل دولت بر ادامه این همکاریها ادامه داد: ما در وزارت اقتصاد تمایل داریم که به این همکاریها وسعت بخشیم و در همین راستا هم اقداماتی انجام خواهیم داد، برای مثال امیدواریم که در نمایشگاه ایران اکسپو، با اتاق ایران و سایر اتاقها تفاهمنامههایی امضا کنیم.
او که دلیل اصلی تمایل به همکاریهای مشترک با اتاق را استفاده از ظرفیتهای اتاق و همچنین تعامل بیشتر با بخش خصوصی میدانست، اظهار کرد: بخش دولتی علاقمند است که از چابکی و ظرفیتهای بسیار زیاد اتاق در بخش دولتی استفاده کند. من همینجا، از اتاق تهران میخواهم که برای تحقق این امر ما را حمایت کند چراکه بدنه دولت، به خوبی متوجه ظرفیتهای مغفول اتاق تهران شده است.
امروز دوازدهم اردیبهشت ماه، روز پایانی ایراناکسپو 1404 است و اتاق کماکان و به روال دو روز گذشته، به میزبان بازدیدکنندگان و فعالان اقتصادی داخلی و خارجی در غرفههای خود در این رویداد بزرگ بینالمللی است.
نظر خود را بنویسید