پیام اتاق بازرگانی تهران در مورد سانحه مصیب‌بار انفجار بندر شهید رجایی

سوگوار انسان‌های خستگی‌ناپذیر و شریف هستیم

...

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برای ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار سانحه انفجار بندر شهید رجایی، طی پیامی تاسف عمیق و تاثیر شدید را خود از این فاجعه غم‌بار اعلام کرد. متن پیام اتاق تهران را به شرح زیر بخوانید.

هنوز چند صباحی از وزش نسیم امید به بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی و بین‌المللی کشور در سالی که پیش‌بینی می‌شد از سخت‌ترینِ سال‌ها باشد، نگذشته بود که مصیبتی بزرگ بر سرمان آوار شد و تعدادی از شریف‌ترین و خستگی‌ناپذیرترین هموطنان‌مان را از ما گرفت.

فاجعه مصیبت‌بار انفجار در اسکله بندر شهید رجایی، که همواره محل آمد و شد فعالان اقتصادی، نیروهای لجستیک و حمل‌ونقل و کارکنان خدوم بندری و گمرکات کشور بود، ما را تا به این لحظه سوگوار و سیاهپوش 28 جان شریف کرده و هنوز از سرنوشت 6 تن دیگر بی‌خبریم. علاوه بر این بالغ بر 800 تن از هموطنانمان نیز در این سانحه مصدوم و مجروح شده‌اند که قریب به یقین اغلبشان از فعالان اقتصادی شریف و کارکنان نهادهای اقتصادی و زحمتکشانی هستند که شبانه‌روز در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی برای تامین معیشت و بهبود اقتصاد کشور تلاش می‌کردند.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران بر خود وظیفه می‌داند که این مصیبت بزرگ را به خانواده‌های داغدیده تسلیت گفته و با آنان ابزار همدردی کند. ما خودمان را در غم بزرگ شما شریک می‌دانیم؛ در بر دوش کشیدن این مصیبت بزرگ همراه شماییم و تمام تلاش قلبی‌مان این است که تسلی خاطر اندکی باشیم بر قلب داغ‌دیده شما.

آرزو داریم دیگر در هیچ نقطه‌ای از کشور پهناورمان، ایران عزیزمان، شاهد چنین سوانحی نباشیم و با تلاش بیشتر و امیدواری عمیق‌تر به سمت بهبود زیرساخت‌ها، ارتقای استانداردها و شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی حرکت کنیم.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

لینک کوتاه: https://news.tccim.ir/?79141

نظر خود را بنویسید

ارسال پیام

مطالب مرتبط