با حضور اعضای هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق تهران برگزار شد
دیدار نوروزی نمایندگان بخش خصوصی در اتاق تهران
1404/01/19
362
این مطلب را به اشتراک بگذارید
اعضای هیات رئیسه، هیات نمایندگان و دبیرکل اتاق تهران با دعوت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات مدیره تشکلهای اقتصادی بخش خصوصی و جمعی از فعالان اقتصادی، ضمن تبریک سال نو در مورد شرایط کنونی اقتصاد و چالشهای فضای کسبوکار کشور گفتوگو کردند.
اعضای هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران میزبان جمعی از نمایندگان مجلس و اعضای هیات مدیره تشکلهای اقتصادی برای یک دیدار صمیمانه نوروزی بودند.
به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در این دیدار تعداد زیادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از جمله زینب قیصری، شاهرخ رامین، فضلاله رنجبر، شهباز حسنپور، علیرضا سلیمی، امیر توکلی رودی، پیمان فلسفی و محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس، با حضور در اتاق تهران با رئیس و اعضای هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق تهران دیدار و گفتوگو کردند.
همچنین جمعی از اعضای هیات مدیره تشکلها، دبیران تشکلها و فعالان اقتصادی نیز در این دیدار حضور یافته و اعضای هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق تهران و همچنین نمایندگان مجلس در مورد مشکلات جاری فضای کسبوکار کشور به گفتوگو نشستند.
همچنین نمایندگان مجلس در مورد مساله «سرمایهگذاری برای تولید» نیز که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال مطرح شده است، در مقابل دوربین روابط عمومی اتاق تهران قرار گرفته و پیشنهادها و راهکارهای خود را ارائه کردند که این گفتوگوها نیز به زودی منتشر میشود.
نظر خود را بنویسید