اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران از کسبوکار و عملکرد خود میگویند
روایتهایی از مطالبهگری نمایندگان بخش خصوصی
1404/01/18
200
این مطلب را به اشتراک بگذارید
اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در برنامه «نیمهاول» با اشاره به فراز و فرودهای کسبوکارها و فعالیتهای تشکلی خود از عملکرد دو ساله خود به عنوان نماینده بخش خصوصی در اتاق تهران میگویند و چشماندازشان از سال 1404 بیان میکنند و امیدوارند که در سال جاری شرایط توسعه اقتصادی کشور نسبت به گذشته بهبود یابد.
برنامه نیمه اول که توسط روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران تهیه شده و هماکنون در حال پخش از شبکههای اجتماعی است، به زندگی، کسبوکار و فعالیتهای تشکلی اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران میپردازد و مسیر حرکت، فعالیت و خاستگاه این فعالان اقتصادی را مشخص میکند.
در فصل اول این برنامه با 11 عضو هیات نمایندگان اتاق تهران گفتوگو شده است که هشت قسمت آن شامل گفتوگو با فریال مستوفی، محمدرضا نجفیمنش، علی نقیب، مازیار نوربخش، محسن بهرامی ارض اقدس، مرتضی میری، سهیل آلرسول و پیمان سنندجی پخش شده و در کانال آپارات و تلگرام اتاق تهران قابل تماشاست. همچنین چهار برنامه دیگر شامل گفتوگو با حسن فروزانفرد، حمیدرضا صالحی، مهراد عباد و محمدرضا غفراللهی نیز تهیه و تدوین شده که در کنداکتور پخش قرار دارد.
نمایندگان بخش خصوصی در این برنامهها از تلاش دو ساله خود برای مطالبهگری از نظام حکمرانی اقتصادی کشور و استیفای حقوق فعالان بخش خصوصی میگویند و توضیح میدهند که چگونه وارد فضای کسبوکار شده و پایشان به اتاق بازرگانی تهران باز شد.
آنها همچنین با ترکیبی از بیم و امید و تلاش و حسرت در مورد چشمانداز سال 1404 میگویند و با وجود تمامی موانع و مشکلات امیدوارند که حاکمیت بتواند بستر مناسب برای رشد و توسعه فعالیتهای بخش خصوصی و توسعه اقتصاد کشور را فراهم کند.
این ویدئوها را در کانال آپارات اتاق تهران تماشا کنید.
نظر خود را بنویسید