بیست‌و‌دومین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران برگزار می‌شود

قرائت بیانیه اتاق تهران به مناسبت روز ملی حمل‌ونقل و گزارش ایمنی راه‌ها

...

نشست بیست‌ودوم هیات نمایندگان اتاق تهران، صبح سه‌شنبه 27 آذرماه از ساعت 9:00صبح، با حضور نمایندگان بخش خصوصی و دولتی برگزار می‌شود. اعضای هیات نمایندگان ااتاق تهران در این نشست در مورد مهمترین مسائل فضای کسب‌وکار وتجارت خارجی، با یکدیگر به گفت‌و‌گو و تبادل‌نظر می‌نشینند. این نشست به صورت مستقیم از کانال آپارات اتاق تهران پخش می‌شود.

بیست‌ودومین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران صبح سه‌شنبه 27 آذر ماه با حضور نمایندگان بخش خصوصی و دولتی برگزار می‌شود. در این نشست نمایندگان جدید دولت در ترکیب هیات نمایندگان اتاق تهران معرفی می‌شوند و نمایندگان پیشین دولت مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، نشست بیست‌ودوم هیات نمایندگان اتاق تهران با سخنان پیش از دستور ابوالفتح صانعی، مازیار نوربخش و عباس آرگون آغاز می‌شود و سپس محمود نجفی عرب، رئیس اتاق تهران، به بیان مهم‌ترین اخبار و رویدادهای اقتصاد کشور در یک ماه اخیر می‌پردازد.

ارائه گزارشی از چالش‌های صنعت دامپروری توسط داود رنگی و قرائت بیانیه روز ملی حمل‌و‌نقل توسط پیمان سنندجی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل اتاق تهران، از دیگر برنامه‌های این نشست است.

هم‌چنین گزارش جمعیت ایمنی طرفداران راه‌ها همزمان با روز جهانی یادمان قربانیان حوادث سوانح رانندگی (27 آذر) توسط مهدی کرباسیان، رئیس این انجمن، ارائه خواهد شد.

در بخش پایانی این نشست، نمایندگان جدید وزارت صمت و جهاد کشاورزی در هیات نمایندگان اتاق تهران معرفی  شده و از نمایندگان پیشین دولت، تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.

بیست‌ودومین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران صبح سه‌شنبه 27 آذر ساعت 9:00 صبح برگزار شده و از طریق کانال آپارات اتاق تهران (لینک زیر) به‌طور زنده و مستقیم پخش می‌شود.

پخش زنده از طریق آپارات: https://www.aparat.com/tccim/live

لینک کوتاه: https://news.tccim.ir/?78705

نظر خود را بنویسید

ارسال پیام

مطالب مرتبط