در دیدار هیات مدیره اتحادیه شرکت‌های فنی مهندسی حفاظت الکترونیک با رئیس اتاق تهران مطرح شد

کمک به حل مشکلات و چالش‌های محیط کسب‌و‌کار شرکت‌های عضو

...

در دیدار اعضای هیات مدیره اتحادیه سراسری شرکت‌های فنی و مهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه‌های ایمنی با رئیس اتاق تهران، ضمن طرح مسائل و مشکلاتی که شرکت‌های عضو این تشکل با آن مواجه هستند، پیرامون همکاری و تعامل نزدیک‌تر این اتحادیه با اتاق تهران در جهت توانمندسازی شرکت‌های فنی و مهندسی عضو، تبادل‌نظر شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در این جلسه امیررضا بیدگلی مدیر امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق تهران، با اشاره به اینکه اتحادیه سراسری شرکت‌های فنی مهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه‌های ایمنی با نزدیک به 470 عضو، یکی از تشکل‌های توانمند در بخش‌خصوصی است، تصریح کرد که اتاق تهران با ایجاد تعامل و ارتباط نزدیک‌تر با تشکل‌ها، در تلاش است تا علاوه بر پل ارتباطی این بخش‌ها از اقتصاد با دستگاه حکمرانی کشور، زمینه توسعه و توانمندسازی تشکل‌ها را نیز فراهم کند.

همچنین فرهاد زواره، رئیس هیات مدیره این اتحادیه، ضمن تشریح فعالیت‌ها و عملکرد این تشکل مهندسی و اقتصادی، از جمله چالش‌های پیش روی اعضا و شرکت‌های این حوزه را نبود متولی مشخص در دولت در این بخش عنوان کرد و یادآور شد که در حوزه استاندارد نیز مسائل و مشکلاتی وجود دارد.

همچنین علی مسعودی، نایب رئیس هیات مدیره این تشکل نیز تعدد نهادهای صدور مجوز را از دیگر چالش‌های فعالیت شرکت‌ها در این حوزه عنوان و تصریح کرد که این اتحادیه، آماده است با همکاری اتاق تهران، نقشه راه کسب‌و‌کار در این بخش را تدوین کند.

محمود نجفی‌عرب، رئیس اتاق تهران نیز در این نشست، ضمن اعلام آمادگی این اتاق برای رسیدگی به مشکلات این تشکل و شرکت‌های عضو در آن، تدوین طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی و نیز رسیدگی به مشکلات در شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش‌خصوصی استان تهران، از جمله زمینه‌های ارائه خدمت از سوی این اتاق است.

 

 

 

لینک کوتاه: https://news.tccim.ir/?78572

نظر خود را بنویسید

ارسال پیام

مطالب مرتبط