رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در نشست با فعالان اقتصادی عنوان کرد:

رفتن به سمت تجارت آزاد، برنامه مهم سازمان توسعه تجارت

...

در نشست صبحانه‌کاری اتاق بازرگانی تهران با رئیس سازمان توسعه تجارت، محمدعلی دهقان دهنوی برنامه‌های این سازمان را اعلام کرد و گفت که رفتن به سمت تجارت آزاد، برنامه اصلی سازمان توسعه تجارت است.

نشست صبحانه‌کاری اتاق بازرگانی تهران با رئیس سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد. در این نشست محمدعلی دهقان دهنوی، رفتن به سمت تجارت آزاد را جزء برنامه‌های اصلی سازمان توسعه تجارت عنوان کرد.

 او گفت: فلسفه کاری و برنامه من در طول دوره‌ای که مسئولیت سازمان توسعه تجارت را برعهده دارم، تسهیل فرآیندهای تجارت خارجی در کشور خواهد بود و در این مسیر نیز از بخش‌خصوصی انتظار دارم که به ما مشورت دهد. اگر به دنبال آن هستیم که تجارت خارجی کشور توسعه یابد، باید تولید رقابت‌پذیر در سطح جهانی را در کشور ترویج و توسعه دهیم و بدانیم که با ایجاد موانع و مقررات غیرضرور و محدودساز به این مهم دست نمی‌یابیم.

رئیس سازمان توسعه تجارت تصریح کرد: گام‌به‌گام به سمت تجارت آزاد حرکت خواهیم کرد و این روند، جزو برنامه‌های اصلی سازمان توسعه تجارت است.

 

 
 
👈 تماشای ویدیو در آپارات: https://www.aparat.com/v/hpiu27g
 
 
 

لینک کوتاه: https://news.tccim.ir/?78427

نظر خود را بنویسید

ارسال پیام

مطالب مرتبط