در کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات تصویب شد

استفاده از صد در صد ارز صادراتی زنجیره فولاد برای واردات مواد اولیه

...

با مصوبه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات، امکان استفاده از ارز حاصل از صادرات زنجیره فولاد و فلزات رنگین اساسی تا سقف 100 درصد برای واردات اقلام مورد نیاز تولیدکنندگان این زنجیره، فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، طبق این مصوبه، امکان استفاده از ارز حاصل از صادرات زنجیره فولاد برای واردات مواد اولیه، طرح‌های توسعه‌ای، تکمیل پروژه‌های تولید انرژی و نیاز کالاهای التهابی صنایع فلزی، به میزان 100 درصد ارز صادراتی این زنجیره با رعایت چند شرط امکان‌پذیر شده‌است.

همچنین بر اساس مصوبه بیست‌وسومین جلسه کارگره بازگشت ارز حاصل از صادرات، مهلت رفع تعهد ارزی تمامی صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی و سایر خدمات سال‌های 1397 تا 1401 که نسبت به رفع تعهدات خود اقدام نکرده‌اند، برای یک بار و به مدت چهار ماه از تاریخ ابلاغ این مصوبه، منوط به صدور کوتاژ صادراتی برای آنان تمدید شد.

 

مصوبه بیست‌و‌سومین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات

لینک کوتاه: https://news.tccim.ir/?78301

نظر خود را بنویسید

ارسال پیام

مطالب مرتبط