رئیسجمهور در مراسم ویژه روز پزشک و داروساز از دکتر محمود نجفی عرب تقدیر کرد
رئیس اتاق تهران به عنوان داروساز برگزیده کشور معرفی شد
1403/06/19
296
این مطلب را به اشتراک بگذارید
محمود نجفیعرب، رئیس اتاق بازرگانی تهران، در مراسم ویژه بزرگداشت روز پزشک و داروساز که با حضور مسعود پزشکیان، رئیسجمهور، برگزار شد به عنوان داروساز برگزیده کشور معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.
رئیس اتاق بازرگانی تهران به عنوان «داروساز برگزیده» معرفی شد و از سوی رئیسجمهور مورد تقدیر قرار گرفت. این عنوان، عصر یکشنبه 18 شهریورماه و در مراسم گرامیداشت روز پزشک و داروساز که با حضور مسعود پزشکیان رئیسجمهوردر سالن همایشهای اجلاس سران برگزار شد، به محمود نجفیعرب اعطا شد. در این مراسم ۱۱ تن از پزشکان و داروسازان برگزیده کشور با اهدای لوح تقدیر مورد تقدیر و تجلیل رئیسجمهور قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، محمود نجفیعرب فارغالتحصیل دکترای داروسازی از دانشگاه تبریز است که پیش از حضور در اتاق بازرگانی تهران، مسئولیت بنگاههای بزرگ دارو و صنایع دارویی و غذایی را برعهده داشته است. مدیرعامل شرکت داروسازی الحاوی، مدیرعامل شرکت داروسازی رازک، مدیرگروه صنایع غذایی و دارویی سازمان صنایع ملی ایران، مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری داروپخش، مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری داروئی تامین، مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، ریاست هیاتمدیره سندیکای صنایع داروئی ایران، رئیس هیاتمدیره شرکت بهستان تولید و عضو هیاتمدیره شرکت سرمایهگذاری دارویی بهفار از جمله مسئولیتهای دکترمحمود نجفیعرب طی چهار دهه گذشته بودهاست.
وی با انتخابات هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران از سال 1394، به عنوان یکی از چهل نماینده بخشخصوصی پا به اتاق بازرگانی تهران گذاشت و همراه با دیگر نمایندگان بخش صنعت داروی کشور، کمیسیون اقتصاد سلامت را برای نخستین بار در اتاق تهران پایهگذاری کرد. نجفیعرب ریاست این کمیسیون طی دوره های هشتم و نهم اتاق تهران را برعهده داشت.
عملکرد محمود نجفیعرب طی دو دوره حضورش در هیات نمایندگان اتاق تهران، رای اعتماد دوباره بخش خصوصی برای حضور در دوره دهم را برای وی به ارمغان داشت و در این دوره ، از خرداد ماه سال گذشته با رای اعضای هیات نمایندگان به عنوان رئیس اتاق بازرگانی تهران انتخاب شد.
رئیسجمهور در مراسم ویژه روز پزشک و داروساز از دکتر محمود نجفی عرب، دکتر حاجب مرتاض، دکتر جلیل واعظ، دکتر ایرج ایرانزاد، دکتر حسین پهلوانزاده، دکتر خسرو رهبر، دکتر محمود فرزان، دکتر محمدتقی خرسندی آشتیانی، دکتر ابوالفضل افشارفرد، دکتر زهره خداپرست و خانواده شهید دکتر محمد گلشنی تقدیر و تجلیل کرد.
نظر خود را بنویسید