در بازدید رئیس اتاق تهران از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست مطرح شد

تلاش‌های درون‌سرزمینی و برون‌مرزی اتاق تهران برای توسعه صادرات بنگاه‌ها

...

رئیس اتاق بازرگانی تهران و هیات همراه با حضور در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با فعالان حوزه پلیمر و پلاستیک دیدار و گفت‌وگو کرد و در نشست با اعضای هیات مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران، بر تقویت گفتمان بخش خصوصی و مشارکت فعالانه بنگاه‌های صنعتی در نمایشگاه‌های خارجی به‌ویژه در کشورهای همسایه تاکید کرد.

همزمان با آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، رئیس اتاق تهران از این رویداد تجاری و تولیدات و توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی در صنعت پلمیر و پلاستیک دیدن کرد و با فعالان این صنعت پیرامون توسعه بازارهای صادراتی و رفع مشکلات داخلی واحدهای تولیدی این بخش، به گفت‌و‌گو نشست.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، فرج‌اله معماری رئیس اتاق بازرگانی سمنان، هرویک یاریجانیان رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق تهران، سعید ترکمان رئیس انجمن ملی صنایع پلمیر ایران، علی لشکری عضو هیات مدیره جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران و جمعی از معاونان و مدیران اتاق تهران، محمود نجفی‌عرب را در این بازدید همراهی کردند.

او پس از بازدید از چندین غرفه شرکت‌های تولیدی حاضر در این رویداد و آشنایی با تولیدات داخلی در صنعت پلیمر، در نشست با اعضای هیات مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران، با تاکید بر تقویت گفتمان بخش‌خصوصی با دولت برای رفع چالش‌ها و مشکلات مربوط به تولید در کشور، مشارکت فعالانه بنگاه‌های صنعتی در نمایشگاه‌های خارجی به ویژه رویدادهای تجاری در کشورهای همسایه را مورد تاکید قرار داد و در این باره تصریح کرد که اتاق تهران آماده است با مشارکت تشکل‌های صنعتی، فرصت‌های مناسبی را برای حضور گسترده‌تر شرکت‌ها در این رویدادها را فراهم کند.

رئیس اتاق تهران با اشاره به اینکه این اتاق، تقویت صادرات اعضا و بنگاه‌های بخش‌خصوصی را در فهرست برنامه‌های کاری خود قرار داده است، تصریح کرد که در این زمینه، علاوه بر ایجاد بسترهای داخلی و رفع موانع پیش‌رو که منجر به بهبود صادرات شرکت‌ها می‌شود، مذاکره با اتاق‌های بازرگانی و نهادهای بخش‌خصوصی در کشورهای هدف و توافقات با این مراکز تجاری با هدف کمک به بازارسازی و افزایش صادرات شرکت‌های ایرانی، از جمله برنامه‌های اتاق بازرگانی تهران طی دوره پیش‌رو است.

هجدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست کار خود را از امروز یکشنبه 18 شهریور آغاز کرده تا 21 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست و از ساعت 8 تا 16 پذیرای فعالان اقتصادی حوزه پلیمر و پلاستیک است.

 

• گزارش تصویری

 

 

لینک کوتاه: https://news.tccim.ir/?78268

نظر خود را بنویسید

ارسال پیام

مطالب مرتبط