رئیس کمیسیون حکمرانی سازمانی اتاق بازرگانی تهران عنوان کرد
دولت چهاردهم زمینه حکمرانی خوب فراهم کند
1403/05/24
244
این مطلب را به اشتراک بگذارید
حسن فروزانفرد، رئیس کمیسیون حکمرانی سازمانی اتاق تهران، بر ضرورت تمرکز دولت چهاردهم بر شناسایی الزامات حکمرانی خوب و بسیج بدنه دستگاهها برای اجرایی شدن آن تاکید کرد.
رئیس کمیسیون حکمرانی سازمانی اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه ظرفیت حکمرانی کشور به شکل مناسبی ترتیب داده نشده و اتفاقات ناگواری از پی این بیتدبیریها به وقوع پیوسته است، گفت: به نظر میرسد نخستین موضوعی که نیازمند تمرکز اولیه در دولت جدید است، شناسایی ابزار حکمرانی خوب و بسیج دستگاهها برای زمینهسازی این نوع حکمرانی در کشور است.
به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، حسن فروزانفرد در ادامه گفت: بخشی از ظرفیتهای قانونی برای حکمرانی خوب در دولتهای قبل فراهم شده است اما صرف برخورداری از این ظرفیتها زمینه را برای اجرایی شدن آنها فراهم نمیکند.
او با تاکید بر اینکه رئیسجمهور جدید با توجه به ویژگیهای شخصیتی خویش میتواند نسبت به استفاده از این ظرفیتهای قانونی پافشاری کند، افزود: شفافیت، گزارشدهیهای بهموقع و صادقانه و رفتارهای مشابه میتواند زمینه مشارکت در اجرایی شدن حکمرانی خوب را فراهم کند.
نظر خود را بنویسید