عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران مطرح کرد

دور زدن تحریم‌ها زمینه‌ساز فساد بوده است

...

داود رنگی، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران، با اشاره به اینکه دور زدن تحریم‌ها منشایی برای شکل‌گیری فساد و توزیع رانت است، از ضرورت رفع تحریم‌ها در دولت چهاردهم سخن گفت.

یک عضو هیات نمایندگان اتاق تهران اعلام کرد این انتظار از دولت جدید وجود دارد که در رفع تحریم‌های بین‌المللی و مشکلات ناشی از عدم اتصال شبکه بانکی ایران به سیستم بانکی بین‌المللی و سوئیفت کوشا باشد.

داود رنگی با اعلام این مطلب ادامه داد: اقتصاد ایران طی سال‌های گذشته با تحریم‌های اقتصادی و سیاسی مواجه بوده و مشکلات بسیاری از این ناحیه متوجه اقتصاد شده است. در این سال‌ها نیز مشاهده کردیم که دور زدن تحریم‌ها به منبع و محلی برای فساد و توزیع رانت تبدیل شده است. بنابراین انتظار است که برای رفع تحریم‌ها چاره‌اندیشی شود.

او با بیان اینکه توجه به رفع تحریم‌ها بستر را برای توسعه اقتصادی کشور فراهم می‌کند، افزود: تحقق این امر نه‌تنها رضایت رأی‌دهندگان را جلب می‌کند که به کاهش بیکاری و مهاجرت نیز منتهی می‌شود و کشور ما نیز به کشوری هم سطح کشورهای همسایه و پیشرفته تبدیل خواهد شد.

 

👈 تماشای ویدیو در آپارات: https://www.aparat.com/v/vux92b4

 

لینک کوتاه: https://news.tccim.ir/?78176

نظر خود را بنویسید

ارسال پیام

مطالب مرتبط