اتاق بازرگانی تهران با همکاری ادارهکل صمت استان تهران برگزار میکند
سمینار آموزشی افزایش فروش در دوران رکود
1403/05/21
256
این مطلب را به اشتراک بگذارید
معاونت توسعه خدمات کسبوکار اتاق تهران با همکاری ادارهکل صمت استان تهران یک سمینار آموزشی با عنوان «افزایش فروش در دوران رکود» را برای فعالان اقتصادی، اعضای اتاق تهران و علاقمندان برگزار میکند.
معاون توسعه خدمات کسبوکار اتاق تهران از برگزاریسمینار «افزایش فروش در دوران رکود» با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت استان تهران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، محمودرضا طاهری با اعلام این خبر گفت: در راستای تفاهمنامه همکاری که میان این معاونت و ادارهکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران به امضا رسیده، یک سمینار آموزشی مشترک با عنوان «افزایش فروش در دوران رکود» در روز چهارشنبه 31 مرداد ماه در ساعات 9 الی 13 برگزار میشود.
او با بیان اینکه این سمینار با هدف توانمندسازی فعالان اقتصادی و صاحبان بنگاههای اقتصادی برنامهریزی شده است، ادامه داد: در این رویداد، موضوعاتی نظیر شناسایی علل رکود، اصول مهندسی فروش و بازاریابی، شناسایی راهکارهای بهبود برند و برندسازی و ارائه راهکارهای تخصصی و بومی برای افزایش فروش تبیین میشود.
سمینار آموزشی افزایش فروش در دوران رکود روز چهارشنبه 31 مردادماه از ساعت 9 الی 13 در ضلع غربی میدان ولیعصر، کوچه ارژنگ، جنب بازارچه اهدا، پلاک یک طبقه اول برگزار میشود. حضور در این سمینار برای علاقمندان هزینهای در برندارد اما ثبتنام الزامی است.
نظرات کاربران