رئیس کمیسیون تحول، نوآوری و بهرهوری اتاق بازرگانی تهران مطرح کرد
رفع اختلالات اینترنت مطالبه اول است
1403/05/16
194
این مطلب را به اشتراک بگذارید
مازیار نوربخش، رئیس کمیسیون تحول، نوآوری و بهرهوری اتاق بازرگانی تهران، دسترسی به اینترنت آزاد و رفع اختلالاتی که در دسترسی به اینترنت وجود دارد را مطالبه نخست فعالان اقتصاد دیجیتال عنوان کرد.
رئیس کمیسیون تحول، نوآوری و بهرهوری اتاق تهران با اشاره به اینکه صاحبان کسبوکارها در حوزه اقتصاد دیجیتال از ناحیه سرعت و کیفیت اینترنت دچار ضرر و زیانهای بسیاری شدهاند، گفت: انتظار این است که در دولت جدید دسترسی به اینترنت آزاد و رفع اختلالات آن انجام گیرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، مازیار نوربخش در ادامه با اشاره به اینکه اقتصاد دیجیتال روی زیرساخت اینترنت فعال است، گفت که دسترسی آزاد به این زیرساخت باید به عنوان مطالبه نخست مطرح شود.
او در ادامه موضوع رفع تحریمهای بینالمللی، بهبود محیط کسبوکار و رسیدگی به مسایلی که شرکتها در حوزه بیمه و مالیات با آن دست به گریبان هستند را نیز ضروری دانست و گفت: علاوه بر این، تغییرات مکرر و وضع دستورالعملهای خلقالساعه از دیگر مسایلی است که موجب سردرگمی فعالان اقتصادی شده است و امیدواریم که این مسایل در دولت جدید به حداقل برسد.
نظر خود را بنویسید