عضو هیات نمایندگان اتاق تهران مطرح کرد

بخش خصوصی می‌تواند در حل بحران‌ها به دولت کمک کند

...

مهرداد صابری، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران، با اشاره به اینکه کشور طی سال‌های اخیر دچار بحران‌های هم‌زمان شده است، خطاب به رئیس‌جمهور منتخب عنوان کرد که دولت به تنهایی توانایی حل این بحران‌ها را نداشته و بخش خصوصی می‌تواند در رفع آنها به دولت کمک کند.

یک عضو هیات نمایندگان اتاق تهران با بیان اینکه با همکاری و تعامل میان دولت و بخش خصوصی، شرایط کشور در وضعیت بهتری قرار خواهد گرفت، گفت: در اتاق بازرگانی تهران ظرفیت خوبی از جهت توان کارشناسی وجود دارد و می‌تواند به حاکمیت و دولت در جهت حل بحران‌ها یاری برساند.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، مهرداد صابری با اعلام این مطلب گفت: نسل‌های پس از دوران انقلاب و دفاع مقدس، نیازها و دغدغه‌های متفاوتی دارند و انتظار این است که درون حاکمیت گوش شنوایی برای شنیدن این دغدغه‌ها وجود داشته باشد.

او با بیان اینکه کشور به طور هم‌زمان با چند بحران مواجه است، گفت: در شرایط کنونی، این ضرورت وجود دارد که یک ارتباط و هماهنگی میان حاکمیت و مردم برقرار شود؛ اهمیت شکل‌گیری این ارتباط از آن جهت است که دولت بدون مشورت با بخش خصوصی توانایی حل‌وفصل این بحران‌ها را نخواهد داشت.

 

👈 تماشای ویدیو در آپارات: https://www.aparat.com/v/mszn484

 

 

لینک کوتاه: https://news.tccim.ir/?78151

نظر خود را بنویسید

ارسال پیام

مطالب مرتبط