الجی دیگر نیازی به معرفی ندارد. این غول کرهای، سالهاست که با نوآوریها و محصولات باکیفیت خود، جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرده و به رقیبی بیبدیل برای دیگر مدعیان این عرصه تبدیل شده است. از گوشیهای هوشمند و تلویزیونهای پیشرفته گرفته تا لوازم خانگی بادوام و سیستمهای تهویه مطبوع کارآمد، الجی در هر زمینهای حرفی برای گفتن دارد و نیازهای مختلف مشتریان را به بهترین نحو برآورده میسازد. اما چه چیزهایی باعث شده این برند به چنین جایگاهی برسد؟
الجی دیگر نیازی به معرفی ندارد. این غول کرهای، سالهاست که با نوآوریها و محصولات باکیفیت خود، جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرده و به رقیبی بیبدیل برای دیگر مدعیان این عرصه تبدیل شده است. از گوشیهای هوشمند و تلویزیونهای پیشرفته گرفته تا لوازم خانگی بادوام و سیستمهای تهویه مطبوع کارآمد، الجی در هر زمینهای حرفی برای گفتن دارد و نیازهای مختلف مشتریان را به بهترین نحو برآورده میسازد. اما چه چیزهایی باعث شده این برند به چنین جایگاهی برسد؟
*در میان ابرها
برخلاف بسیاری از برندها، ال جی در تبلیغاتش فقط به دنبال فروش محصول نیست و با داستانها، تصاویر و تجربیات واقعی، قلب مخاطبان را لمس میکند. این کمپینها باعث میشوند مشتریان احساس تعلق خاطر بیشتری نسبت به برند داشته باشند و به جامعه بزرگ الجی بپیوندند. کمپین مشهور «زندگی خوب است» را به یاد دارید؟ در این کمپین، الجی با به تصویر کشیدن لحظات ناب زندگی در کنار محصولات متنوع خود، به مخاطب نشان میدهد که چگونه تکنولوژی میتواند زندگی را آسانتر، لذتبخشتر کند. کمپین «الجی گرم، سبکتر از هوا» شاهکاری دیگر از این برند خلاق در عرصه تبلیغات است. در این کمپین، الجی با استفاده از تصاویری بدیع و خلاقانه، حس سبکی و بیوزنی لپتاپهای گرم را به طور ملموسی به مخاطب منتقل میکند. در یکی از این تصاویر، لپتاپی از سری گرم را مشاهده میکنیم که توسط بادکنکهایی به سمت آسمان پرواز میکند و گویی از قید و بند جاذبه زمین رها شده است. در ادامه فردی با چهرهای شاد را میبینیم که لپتاپ گرم را در یک دست و پرندهای را در دست دیگرش نگه داشته است، انگار که این لپتاپ وزنی معادل یک پر دارد! در تصویری دیگر، شاهد حضور یک فرد مشهور هستیم که لپتاپ گرم را در دست گرفته و به راحتی در حال قدم زدن در میان ابرها است. حضور افراد مشهور در این کمپین، به جذابیت آن میافزاید و به عنوان مهر تأییدی بر کیفیت و کارایی لپتاپهای گرم عمل میکند. دیدن چهرههای محبوب و شناختهشده در حال استفاده از این لپتاپها، اعتماد مخاطب را جلب میکند و او را به این باور میرساند که این محصولات، انتخابی ایدهآل برای افراد موفق و باسلیقه هستند. نکته قابل توجه در این کمپین، القای حس آزادی و رهایی در مخاطب است. تصاویر و پیامهای تبلیغاتی به گونهای طراحی شدهاند که گویی با استفاده از لپتاپهای گرم، از قید و بند محدودیتهای وزنی رها میشوید و میتوانید به هرکجا که میخواهید سفر کنید و بدون هیچگونه دغدغهای، به کار و فعالیت خود ادامه دهید. این حس رهایی و آزادی، انگیزه قوی برای خرید این لپتاپها ایجاد میکند و مخاطب را به سمت تجربه دنیایی بدون محدودیت سوق میدهد.
*از شیر مرغ تا جان آدمیزاد
الجی همواره در تلاش است تا با استفاده از تازهترین فناوریها و خلاقیت بینظیر خود، محصولاتی فراتر از انتظارات مشتریان ارائه دهد. برای مثال یخچالهای جدید این برند میتوانند موسیقی پخش کنند، با شما صحبت کنند، لیست خرید را به روز نگه دارند و حتی مواد مورد نیاز را به صورت آنلاین سفارش دهند! حال بیایید نگاهی به عملکرد لباسشوییهایی این شرکت بیندازیم که به طور خودکار نوع پارچه و میزان کثیفی را تشخیص میدهند و بهترین چرخه شستشو را برای لباسهای شما انتخاب میکنند. این دستگاههای بینظیر زمان دقیق خشک شدن لباسها را نشان میدهند و حتی میتوانند آنها را برای شما تا بزنند! کم لطفی است اگر از تلویزیونهای الجی غافل شویم و چیزی از آن نگوییم. بسیاری از ما تلویزیونهای قدیمیتر این برند را در خانههایمان داریم و از کیفیت آن راضی هستیم اما سری هوشمند این دستگاهها همه را شگفتزده کرده است. دیگر نیازی به تنظیمات دستی خستهکننده نیست، تلویزیون جدید الجی به کمک هوش مصنوعی تنظیمات تصویر را به طور خودکار با توجه به محتوای در حال پخش و نور محیط، بهینه میکند و بهترین کیفیت تصویر را به شما ارائه میدهد تا غرق در تماشای فیلم یا سریال مورد علاقهتان شوید. همچنین این تلویزیونها با یادگیری عادتهای تماشای شما، برنامههای دلخواهتان را پیشنهاد میکنند تا وقتتان را برای جستجو هدر ندهید. جهان الجی، دنیایی پر از شگفتی و نوآوری است. این برند زندگی را برای انسانها به معنای واقعی کلمه لذتبخش و آسان کرده است.
نظر خود را بنویسید