شانزدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌شود

امضای تفاهم‌نامه همکاری اتاق تهران و بورس تهران

...

شانزدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران سه‌شنبه 22 خرداد ماه با حضور مدیرعامل بورس و اوراق بهادار تهران برگزار می‌شود. این نشست که از ساعت 7 صبح با حضور نمایندگان بخش خصوصی در ساختمان شماره 82 خیابان وزرا برپا خواهد شد، به صورت زنده از طریق کانال آپارات اتاق تهران برای اعضا و فعالان اقتصادی پخش می‌شود.

در شانزدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق تهران که فردا، سه‌شنبه 22 خرداد ماه برگزار می‌شود، یک تفاهم‌نامه همکاری با مدیرعامل بورس و اوراق بهادار تهران منعقد می‌شود.

گردهمایی خردادماه هیات نمایندگان اتاق تهران با سخنان پیش از دستور سه عضو هیات نمایندگان اتاق تهران، محمدرضا نجفی‌منش، مهرداد صابری و داود رنگی آغاز شده و آنها به طرح مسایل حوزه فعالیت خود خواهند پرداخت. در ادامه محمود نجفی عرب، رئیس اتاق بازرگانی تهران، به مرور مهمترین تحولات اقتصادی می‌پردازد و مواضع بخش خصوصی را مطرح می‌کند.

پس از آن، فریال مستوفی، رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران گزارشی از عملکرد این کميسيون ارائه می‌کند و سپس بحث و تبادل نظر فعالان اقتصادی با محمودگودرزی، مديرعامل بورس و اوراق بهادار و آغاز می‌شود. در این بخش اتاق تهران یک تفاهم‌نامه همکاری با مدیرعامل بورس تهران نیز به امضا خواهد رساند.

ارائه گزارشي در نقد اصلاحیه قانون تجارت، توسط احمد آتش‌هوش، رئیس کمیسیون حقوقی اتاق ایران و ارائه گزارشي از ساخت کلينيک تخصصي بيمارستان بازرگانان، توسط بهزاد کلانتری، رئیس این بیمارستان، نیز از دیگر موضوعاتی است که در جلسه آتی هیات نمایندگان مطرح خواهد شد.

شانزدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق تهران ساعت 7 صبح روز سه‌شنبه22 خردادماه، در ساختمان شماره 82 خیابان وزرا برگزار می‌شود. این نشست برای اعضای اتاق، فعالان اقتصادی و علاقمندان به صورت زنده از سایت آپارات پخش خواهد شد.

 

پخش زنده همایش از طریق آپارات:

https://www.aparat.com/tccim/live

 

 

 

لینک کوتاه: https://news.tccim.ir/?77919

نظر خود را بنویسید

ارسال پیام

مطالب مرتبط