رئیس بیمارستان بازرگانان در یک گفت‌و‌گوی تصویری تشریح کرد

خدمات درمانی بیمارستان موقوفه اتاق تهران برای شهروندان

...

بهزاد کلانتری، رئیس بیمارستان بازرگانان اتاق تهران، همزمان با کس رتبه یک برتر توسط این مرکز درمانی که حاکی از قرارگیری این بیمارستان در صدر ارزیابی‌های وزارت بهداشت و درمان است، از راه‌اندازی دستگاه رادیوتراپی در آینده نزدیک خبر داد.

همزمان با موفقیت تازه بیمارستان بازرگانان و کسب رتبه‌یک‌برتر در اعتبارسنجی اخیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بهزاد کلانتری رئیس این بیمارستان در گفت‌و‌گویی ویدئویی که از سوی روابط عمومی اتاق تهران تنظیم و تدوین شده، درباره خدمات درمانی و تامین و نصب تجهیزات پزشکی در این بیمارستان بازرگانان توضیحاتی را ارائه داد.

به گفته دکتر کلانتری، از جمله اقداماتی که در بیمارستان بازرگانان و پس از بازگشت اداره این مرکز درمانی موقوفه به اتاق بازرگانی تهران صورت گرفت، راه‌اندازی صندوق مالی مجازی برای حمایت از بیماران کم‌برخوردار است و این صندوق که منابع مالی آن از محل کمک‌های خیرین تامین می‌شود، بخش عمده‌ای از هزینه‌های درمان بیماران نیازمند را پوشش می‌دهد.

همچنین به گفته وی، در حال حاضر بیمارستان بازرگانان با حدود 40 بیمه درمان طرف قرارداد است.

رئیس بیمارستان بازرگانان همچنین در این گفت‌و‌گو از راه‌اندازی دستگاه رادیوتراپی با انرژی بالا برای درمان پیشرفته پرتودرمانی در این بیمارستان خبر داد و یادآور شد که مجوز بهره‌برداری از این دستگاه به‌زودی از کمیسیون ماده 20 وزارت بهداشت، اخذ خواهد شد.

 

👈 تماشای ویدیو در آپارات: https://www.aparat.com/v/gdbp110

 

 

 

لینک کوتاه: https://news.tccim.ir/?77872

نظر خود را بنویسید

ارسال پیام

مطالب مرتبط