بهرهبرداری از دستگاه فوق پیشرفته پرتودرمانی در بیمارستان بازرگانان
1403/01/27
607
این مطلب را به اشتراک بگذارید
رئیس بیمارستان بازرگانان تهران از ورود یک دستگاه رادیوتراپی با انرژی بالا، به این بیمارستان خبر داد که یک گام بلند رو به جلو در توسعه ارائه خدمات درمانی به شهروندان محسوب میشود.
به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، به گفته بهزاد کلانتری، این دستگاه بهزودی و پس از اخذ مجوز بهرهبرداری از کمیسیون ماده 20 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مورد بهرهبرداری قرار خواهد گرفت.
وی درباره ویژگیهای این دستگاه تازهوارد به بیمارستان بازرگانان، توضیح داد که دستگاه شتابدهنده خطی با انرژی بالا، مدل infinityو برند کمپانی elektaاست که برای درمان سرطانهای پیشرفته با روش پرتو درمانی مورد استفاده قرار میگیرد.
کلانتری همچنین با اشاره به بهبود میزان رضایتمندی بیماران و مراجعهکنندگان به بیمارستان بازرگانان تهران، گفت: طبق نظرسنجی صورت گرفته از بیماران بستری طی سال 1402 در این بیمارستان، میزان رضایتمندی بیماران از این بیمارستان به عدد 98.35 درصد رسیدهاست.
نظر خود را بنویسید