با هدف توسعه صادرات اعضای اتاق تهران صورت گرفت

توافق‌نامه ارائه سکوی چندزبانه صادرات و بازاریابی منطقه‌ای

...

معاون کسب‌وکار اتاق بازرگانی تهران از امضای توافق‌نامه‌ای خبر داد که به موجب آن یک سکوی چندزبانه صادرات و بازاریابی منطقه‌ای در اختیار و دسترس اعضای اتاق و فعالان اقتصادی قرار خواهد گرفت.

اتاق بازرگانی تهران در راستای توسعه بازارهای صادراتی و تسهیل امور بازاریابی اعضا، توافق‌نامه‌ای به منظور ارائه سکوی (پلتفرم) چندزبانه صادرات و بازاریابی منطقه‌ای با شرکت فراهوش منعقد کرد.

به گفته محمودرضا طاهری، معاون کسب‌وکار اتاق بازرگانی تهران، طبق این توافق‌نامه اعضای اتاق می‌توانند با ثبت اطلاعات خود روی این سکو، از امکانات موجود روی آن در جهت توسعه بازاریابی کالا و خدمات خود، بهره‌مند شوند.

براساس توافقات صورت گرفته، در مرحله اول از اجرای این توافق‌نامه، زنجیره پلاستیک و حوزه کشور ارمنستان در اولویت قرار گرفته‌است. هم‌چنین به زودی اطلاعات دسترسی به این سکو از طریق سایت اتاق تهران به اطلاع فعالان اقتصادی خواهد رسید.

لینک کوتاه: https://news.tccim.ir/?77703

نظر خود را بنویسید

ارسال پیام

مطالب مرتبط