توسط معاونت کسبوکار اتاق بازرگانی تهران برگزار شد
اولین دوره کلاش آموزشی متقاضیان حضور در هیاتهای تشخصی مطالبات تامین اجتماعی
1402/12/02
282
این مطلب را به اشتراک بگذارید
معاونت کسبوکار اتاق بازرگانی تهران اولین دوره کلاس آموزشی برای متقاضیان پذیرفته شده در مرحله نخست جذب نیرو برای هیاتهای تشخیص مطالبات سازمان تامین اجتماعی را برگزار کرد.
اولین دوره کلاسهای آموزشی با حضور 70 نفر از متقاضیان پذیرفتهشده در مرحله اول از فرآیند انتخاب نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران جهت شرکت در جلسات هیأتهای تشخیص مطالبات سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد.
این دوره آموزشی با محمودرضا طاهری، معاون توسعه خدمات کسبوکار اتاق تهران و تدریس صغری علیآبادی مدیر خدمات تأمین اجتماعی اتاق تهران برگزار شد.
شرکتکنندگان در این دوره آموزشی با قوانین و مقررات سازمان تأمین اجتماعی و منابع مرتبط با آن آشنا شدند.
همچنین از سوی معاونت کسبوکار اتاق تهران اعلام شد که اولین آزمون صرفاً برای حاضران در این کلاس آموزشی روز یکشنبه 13 اسفند ماه 1402 از ساعت 10 در ساختمان شماره 2 اتاق تهران واقع در خیابان خالد اسلامبولی، خیابان بیست و یکم، پلاک 10 برگزار خواهد شد.
نظر خود را بنویسید