رئیس و دبیرکل اتاق تهران از پنجمین نمایشگاه خودرو تهران بازدید کردند
رونمایی از محصولات جدید آماده عرضه به بازار خودرو
1402/11/15
246
این مطلب را به اشتراک بگذارید
محمود نجفی عرب، رئیس اتاق بازرگانی تهران، و بهمن عشقی، دبیرکل اتاق تهران، در جریان بازدید از پنجمین نمایشگاه خودرو تهران، علاوه بر آشنایی با محصولاتی جدیدی که برای عرضه به بازار تولید یا وارد شده است، با مدیران بنگاههای خودروسازی و واردکننده خودرو در مورد چالشهای این صنعت گفتوگو کردند.
رئیس و دبیرکل اتاق تهران با حضور در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران، از تولیدات داخلی و خودروهای وارداتی که از سوی بیش از 10 شرکت واردکننده برای این رویداد معرفی شده بود، دیدن کردند. این نمایشگاه که در محل نمایشگاههای بینالمللی شهر آفتاب برپا شده است، 15 بهمنماه و پس از هفت روز برگزاری به کار خود پایان میدهد.
در این رویداد صنعت خودرو، بیش از ۲۰ مدل محصول جدید برای اولین بار به بازار خودروی کشور معرفی و از چند مدل خودروی برقی رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در این بازدید ابتدا رئیس و دبیرکل اتاق تهران از غرفه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران دیدن کردند و در توضیحاتی که سعید تاجیک عضو هیات نمایندگان اتاق تهران و مدیرعامل این شرکت، ارائه داد با مکانیزمهای بازرسی کیفیت و استانداردهای خودروهای سواری آشنا شدند.
محمود نجفیعرب، رئیس اتاق بازرگانی تهران، با حضور در دیگر غرفههای حاضر در این رویداد خودرویی، از تولیدات داخلی و خودروهای وارداتی دیدن کرد و با مدیران شرکتهای خودرویی درباره روندهای کمی و کیفی تولید و واردات خودرو در ایران به تبادلنظر پرداخت.
نظر خود را بنویسید