دومین همایش ملی مدیریت جهادی برگزار شد

تقدیر از دو عضو هیات نمایندگان اتاق تهران به عنوان مدیران برگزیده جهادی

...

در دومین همایش ملی مدیریت جهادی که از سوی انجمن مدیریت جهادی و با حضور مسوولان کشوری برگزار شد، از برخی اعضای کنونی و سابق هیات نمایندگان اتاق تهران از جمله محمدرضا انصاری، محمدمهدی برادران و کاوه زرگران به عنوان مدیران برگزیده جهادی تقدیر شد.

دومین همایش ملی مدیران جهادی با حضور نمایندگان بخش خصوصی و مسوولان ارشد کشور، نمایندگان مجلس و قوه قضاییه برگزار شد و طی آن از برخی مدیران برگزیده جهادی کشور تقدیر شد. در این مراسم سردار محمدحسین سپهر، رئیس انجمن مدیریت جهادی کشور، با اشاره به اهداف تأسیس انجمن و تلاش برای تحقق شعارهای اقتصادی و رونق بخشیدن به تولید، عنوان کرد که اعضای این انجمن سعی دارند ضمن شناسایی موانع و مشکلات پیش ‌روی اقتصاد، راهکارهای مؤثری برای گذار از این چالش‌ها اندیشیده و ارائه کنند.

او با تاکید بر حمایت از ایده‌پردازان در محیط کسب‌وکار و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالفعل کشور خبر داد که هیات مدیره انجمن مدیریت جهادی در تلاش است تا «هیات عالی اندیشه‌ورزی جهادی» را راه‌اندازی کند که ریاست آن بر عهده محسن رضایی، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا خواهد بود.

محمدرضا بهرامن، عضو هیات مدیره انجمن مدیریت جهادی و عضو هیات نمایندگان اتاق تهران نیز در این مراسم با بیان اینکه اگر بتوان از ظرفیت‌های موجود استفاده کرد، بخش زیادی از چالش‌ها برطرف می‌شود، توضیح داد که برای حفظ سرمایه‌ها در کشور باید امنیت سرمایه‌گذاری بهبود پیدا کند.

نایب‌رئیس اتاق ایران در ادامه سخنانش با تاکید بر ضرورت مشورت تصمیم‌گیران با بخش خصوصی، اتاق‌ها، انجمن‌ها و تشکل‌ها، گفت: ایران کشوری ثروتمند است و دلیل اصلی بهره‌برداری اندک از توان بالا و ظرفیت موجود، تصمیم‌گیری‌های نادرست بوده است است. ایران توانمندی‌های گسترده‌ای دارد و اگر بتوانیم در کنار این ظرفیت‌ها، امنیت اقتصادی و فضای اعتمادبخشی را مهیا کنیم، توسعه اقتصادی اتفاق می‌افتد.

در این همایش هم‌چنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد موحدی آزاد، دادستان کل کشور، محسن رضایی، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و عزت‌الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس طی سخنانی به ضرورت میدان دادن به بخش خصوصی به عنوان مجاهدان دوران تحریم پرداختند.

در بخش پایانی این مراسم نیز از مدیران برگزیده جهادی تقدیر شد که در این میان کاوه زرگران، رئیس کمیسیون توسعه و تسهیل تجارت اتاق تهران، مورد تقدیر قرار گرفت. محمدرضا انصاری، عضو سابق هیات نمایندگان اتاق تهران و نایب‌رئیس سابق اتاق ایران نیز در میان تقدیرشدگان قرار داشت. هم‌چنین از تلاش‌های محمد مهدی برادران، معاون وزیر صمت و عضو دولتی هیات نمایندگان اتاق تهران نیز تقدیر شد.

 

لینک کوتاه: https://news.tccim.ir/?77428

نظر خود را بنویسید

ارسال پیام

مطالب مرتبط