از سوی معاونت توسعه خدمات کسبوکار اتاق بازرگانی تهران برگزار شد
همایش آشنایی مدیران صنایع تهران با فناوریهای دیجیتال در بازاریابی بینالمللی
1402/08/17
453
این مطلب را به اشتراک بگذارید
به همکاری معاونت کسبوکار اتاق تهران و ادارهکل صمت استان تهران، سمینار آموزشی «استفاده از فناوریهای دیجیتال در تحقیقات بازار، بازاریابی و فروش با تاکید بر بازاریابی بینالمللی» برای فعالان اقتصادی و اعضای اتاق برگزار شد.
سمینار آموزشی «استفاده از فناوریهای دیجیتال در تحقیقات بازار، بازاریابی و فروش با تاکید بر بازاریابی بینالمللی» از سوی معاونت توسعه خدمات کسبوکار اتاق تهران و با همکاری ادارهکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران در سالن همایشهای اداره کل صمت تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در این رویداد که با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان بازاریابی صنایع استان تهران برگزار شد، چگونگی استفاده از ظرفیت فناوریهای دیجیتال در شناسایی بازارهای هدف تجاری و دستیابی به اطلاعات تجاری از این بازارها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این رویداد، محسن ارژنگ، مدرس دورههای تحقیقات بازار و دیجیتال مارکتینگ به تشریح تفاوت تحقیقات بازار با بازاریابی دیجیتال، معرفی ابزارهای تحقیقات بازار و چگونگی رصد بازارهای بینالمللی پرداخت و پس از ارائه مطالب، دقایقی از این رویداد نیز به پرسش و پاسخ اختصاص یافت.
نظر خود را بنویسید