در سراسر جهان

کمتر از 60 درصد از کاربران خریدآنلاین را تجربه کرده اند

...

موتورهای جست وجو در یافتن کالا و خدمات مورد نظر مردم رتبه نخست را دارند. پس از این، تبلیغات تلویزیونی و توصیه های خانواده و دوستان قرار می گیرد.

باوجود همه گیری کرونا و سرعت گیری اقتصاد دیجیتال در سراسر جهان در 3 سال گذشته، هنوز بیش از 40 درصد از کاربران اینترنت به خرید آنلاین تمایل ندارند. هم چنین سهم خرید وسایل دست دوم از مراکز خرید آنلاین کمتر از 15 درصد است. گزارش ها نشان می دهد کمتر از 25 درصد از کاربران در سراسر جهان، پیش از خرید قیمت محصول را به طور آنلاین بررسی می کنند.

نوین هاب، یک پتلفرم مدیریت شبکه های اجتماعی است. این شرکت در گزارش سالانه خود از وضعیت شبکه های اجتماعی تایلند را از نظر درصد خرید آنلاین هفتگی در رتبه نخست قرار داده است. در تایلند این رقم 68.3 درصد گزارش شده و کشورهای مالزی، کره جنوبی، چین و مکزیک در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

 این گزارش  از وضعیت خرید آنلاین در جهان نشان می دهد 58.4 درصد از کاربران اینترنت چنین تجربه ای را ثبت کرده اند و کمتر از 60 درصد از کاربران اینترنت کالا یا خدمتی را به طور آنلاین خریده اند. سهم کالاهای تازه خوری مثل میوه و سبزیجات از خرید آنلاین کمتر از 30 درصد گزارش شده است.

وسایل الکترونیکی نخستین کالای خریداری شده توسط کاربران اینترنت در خریدهای آنلاین است. لباس و پوشاک، لوازم منزل و مبلمان، وسایل سرگرمی، لوازم شخصی و غذا در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

گزارش نوین هاب می گوید موتورهای جست وجو در یافتن کالا و خدمات مورد نظر مردم رتبه نخست را دارند. پس از این، تبلیغات تلویزیونی و توصیه های خانواده و دوستان قرار می گیرد. هم چنین تبلیغات در شبکه های اجتماعی سهم 27.6 درصدی در یافتن کالا و خدمات توسط مردم دارد.

ارسال رایگان، کدتخفیف، مطالعه نقد و نظر خریداران قبلی، امکان مرجوع کردن کالا و فرایند تسویه حساب آنلاین سریع و قابل اعتماد از راه های امتحان شده در همه کشورها برای ترغیب کاربران اینترنت به خرید آنلاین است.

 

نظر خود را بنویسید

ارسال پیام