برند اپل بیش از 8 میلیون بار جست وجو شده است

افزایش 11 درصدی برندهای ایرانی در دیجی کالا

...

دیجی کالا پارس خزر پرفروش ترین برند ایرانی در سال 1400 بوده است. برندهای ایکس ویژن، تسکو، مهیا پروتئین، اسنوا، لافارر، بست، پاکشوما، چشمه نور و اخوان در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

برند لافارر، پر جست وجوترین برند ایرانی در سال  1400 در دیجی کالا بوده است. برندهای پارس خزر، اسنوا، سینره و شون در رتبه های دوم تا پنجم قرار گرفته اند.

گزارش دیجی کالا از عملکرد این فروشگاه آنلاین در سال گذشته نشان می دهد برند لافارر، بیش از 219 هزار بار در این پتلفرم جست وجو شده است. پارس خزر با 215 هزار و 169 بار جست وجو در رتبه دوم ایستاده است. برند اسنوا با 152 هزار بار جست وجو، سینره با 132 هزار بار جست وجو، و شون با 127 هزار بار جست وجو در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

هم چنین در سال گذشته، برند اپل با 8 میلیون و 835 هزار و 321 بار جست وجو، در رتبه نخست برندهای خارجی در دیجی کالا از نظر تعداد جست وجو قرار گرفته است. برند سامسونگ هم با بیش از 8.2 میلیون جست وجو در رتبه دوم است. برند شیائومی هم بیش از 5 میلیون بار در پتلفرم دیجی کالا جست وجو شده است. برندهای نوکیا و هوآوی در رتبه های چهارم و پنجم ایستاده اند که تعداد جست وجوی هر یک از آن ها از 290 تا 320 هزار بار گزارش شده است.

دیجی کالا می گوید در سال 1400، 79 درصد از فروش تعدادی در این پتلفرم به کالاهای ایرانی تعلق داشته است. در سال گذشته 6.823 برند ایرانی کالای خود را در دیجی کالا عرضه کرده اند. در سال 99، 6.152 برند ایرانی در دیجی کالا محصول خود را عرضه کرده اند که این رقم تا سال گذشته 11 درصد رشد کرده است. تعداد برندهای ایرانی  در سال 98 در دیجی کالا 2.512 برند گزارش شده است.

در بین برندهای ایرانی، پارس خزر پرفروش ترین برند در سال 1400 بوده است. برندهای ایکس ویژن، تسکو، مهیا پروتئین، اسنوا، لافارر، بست، پاکشوما، چشمه نور و اخوان در رتبه های بعدی قرار گرفته اند. هم چنین در سال گذشته، برند سامسونگ، شیائومی و اپل سه برند پرفروش خارجی در پتلفرم دیجی کالا بوده اند.

نظر خود را بنویسید

ارسال پیام