«از کی؟» قرار نیست در بیمه باقی بماند

مقایسه قیمت و خدمات بیمه ها با کمک استارتاپ ها

...

به گفته بنیانگذار این استارتاپ، فرصت دریافت نظر از مشتریان در «از کی؟»، فرصتی بی نظیر برای جمع آوری داده درباره بازار و بهبود عملکرد شرکت های فروشنده محصولات مختلف است. «از کی؟»این فرصت را دارد تا با جلب نظر مخاطبان، روندهای بازار و سلیقه مشتریان را شناسایی کند.

«در ایران نزدیک به 30 شرکت بیمه ای با 40 هزار نماینده فعالیت می کنند. هر نماینده فقط می تواند بیمه یک شرکت را بفروشد. کارگزاری هایی داریم که حق صدور بیمه نامه ندارند». این گفته های تیم لطیف، بنیانگذار «از کی؟» است. «از کی؟» ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ آﻧﻼﯾﻦ ﻣﺸﺎوره و اﻧﺘﺨﺎب ﺑﯿﻤﻪ اﺳﺖ. کاربران در این سایت بیمه ای می توانند قیمت های مختلف بیمه گرها را به طور آنلاین ببینند، مقایسه کنند و در نهایت از بیمه ای که برای آن ها مناسب است خرید کنند.

«از کی؟» در سال 97 و با جذب 20 درصدی سرمایه از سرمایه گذاران خارجی تاسیس شده است.  مدل فعالیت این استارتاپ، در دیگر کشورهای جهان از جمله کشورهای اروپایی و اقتصادهای نوظهور از جمله هند تجربه شده است. به گفته تیم لطیف، بنیانگذار این استارتاپ، داستان «از کی؟» به چالش های جدی در دریافت خسارت و انتخاب بیمه مناسب برای کاربران باز می گردد.

در «از کی؟» امکان بررسی و مقایسه انواع بیمه، از جمله شخص ثالت، بدنه، زلزله، آتش سوزی، مسافرتی، تکمیلی، عمر و پزشکان برای کاربران فراهم شده است. این استارتاپ مدعی است تمام صنعت بیمه را به مشتریان عرضه می کند. به گفته تیم لطیف، «صنعت بیمه در ایران از نظر فناوری قوی نیست. این چالشی است که امروز داریم اما باور دارم که برای ما فرصت خوبی است که این داستان را حل کنیم. ما همه سبدی که در کل بازار است به مشتری عرضه می کنیم».

 اما قرار نیست کار «از کی؟» در مقایسه و خرید آنلاین بیمه به پایان برسد. به گفته بنیانگذار این استارتاپ، فرصت دریافت نظر از مشتریان در «از کی؟»، فرصتی بی نظیر برای جمع آوری داده درباره بازار و بهبود عملکرد شرکت های فروشنده محصولات مختلف است. «از کی؟»این فرصت را دارد تا با جلب نظر مخاطبان، روندهای بازار و سلیقه مشتریان را شناسایی کند. به گفته بنیانگذار این استارتاپ، نمونه های مشابه «از کی؟» در دیگر کشورها محصولات مختلف از جمله سیم کارت، انرژی، کرایه خودرو فعالیت می کنند. این استارتاپ ایرانی هم برای استفاده هرچه بهتر از داده های دریافت شده از مشتریان در این فضا برنامه دارد.

نظر خود را بنویسید

ارسال پیام