موسس استارتاپ The Cool Down می گوید جهان در مرحله گذار و تمایل شدید به کاهش تولید ضایعات است. این فرصتی برای استارتاپ هاست تا به کسب وکارهای مورد اطمینان در این زمینه تبدیل شوند.
The Cool Down استارتاپی است که گروهی از فعالان رسانه های دیجیتال آن را راه اندازی کرده اند. به گزارش سایت خبری اکسیوس، این استارتاپ در نخستین دوره از جذب سرمایه توانست 5.7 میلیون دلار نقدینگی بگیرد.
تغییرات اقلیمی از مهم ترین موضوعات اقتصادی است. بسیاری باور دارند تلاش شرکت ها برای کاهش ضایعات، به سرازیر شدن پول در استارتاپ ها و کسب وکارهای نوپا در این زمینه می انجامد. اکنون جذب سرمایه توسط The Cool Down، مهر تاییدی بر این باور است. امروز فرصت خوبی برای خرید پایدار در مقابله با تغییرات اقلیمی ایجاد شده است و استارتاپ ها می توانند به کسب وکارهایی مورد اطمینان در این زمینه تبدیل شوند.
آنا رابرتسون، هم بنیانگذار The Cool Down و از مدیران سابق سرویس خبری یاهوست. او در گفت وگو در این باره به انتقال و تغییر رویه در جامعه نسبت به تولید هرچه کمتر ضایعات اشاره کرده است. به گفته او افزایش تولید خودروهای برقی و محصولاتی از این دست با هدف کاهش تولید دی اکسید کربن، گویای تشدید تلاش بشر برای کاهش تولید ضایعات است.
استارتاپ The Cool Down را رابرتسون در همکاری با دیو فینوچیو ایجاد کرده است. دیو فینوچیو، از مدیران رسانه ای ورزشی است.
The Cool Down قرار است کارش را با انتشار محتوا درباره تغییرات اقلیمی در وب سایت، اینستاگرام و تیک تاک آغاز کند. موسس این استارتاپ می گوید با جلب نظر مخاطبان، محتوای این استارتاپ در دیگر پتلفرم ها و شبکه های اجتماعی هم منتشر می شود.
تا سال 2023، The Cool Down یک بازار الکترونیکی برای فروش محصولات زیست محیطی ایجاد می کند. موسسان این استارتاپ اعلام کرده اند برنامه ای برای درآمدزایی از محل تبغلیات ندارند. اما این شرکت حاضر است کالای زیست محیطی همکاران دیگر را آزمایش و نتیجه آن را به مشتریان نشان دهد.
نظر خود را بنویسید