از سوی وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی اعلام شد

محاسبه هزینه قابل‌قبول مالیاتی معرفی‌کنندگان گردشگری ایران

...

بر اساس ماده واحده قانون بودجه سال 1401، «هزینه‌کرد اشخاص حقوقی در خصوص تولید و انتشار محتوی فرهنگی،آموزشی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران به زبان‌های خارجی، با هماهنگی و تایید وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، به صورت صد در صد (100%) به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی قلمداد می‌شود».

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی با اعلام اینکه، این بخش از قانون بودجه، فرصتی مناسب برای بهره‌مندی از ظرفیت توسعه گردشگری خارجی کشور از طریق هموار سازی روندهای تجاری با کمک نظام مالیاتی است، از تهیه موضوعات موردنظر این وزارتخانه در خصوص تبلیغات برای جذب گردشگر خارجی و کشورهای هدف گردشگری، خبر داد.

بر اساس این بسته، هزینه‌های قابل‌قبول در توسعه تبلیغات جذب گردشگری خارجی، از درآمد مودیان حقوقی فعال در این صنعت، کسر خواهد شد. همچنین بر اساس اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، کشورهای بازار هدف گردشگری ایران به چهار اولویت تقسیم شده‌است. طبق این فهرست، کشورهای چین، عراق، جمهوری آذربایجان، ترکیه و عمان در زمره بازار هدف اولویت اول قرار گرفته است.

 

نامه

نظر خود را بنویسید

ارسال پیام

مطالب مرتبط