هفدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و هجدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران برگزار شد

دو نشان برتر سال 1400 برای روابط عمومی اتاق تهران

...

روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران، در هجدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران که بیست و ششم دی ماه همزمان با هفدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی برگزار شد، در دو بخش «مدیران برتر روابط عمومی» و «ارتباطات الکترونیکی و مجازی»، نشان برتر سال 1400 را دریافت کرد.

در هفدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و هجدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران که روز یکشنبه 26 دی‌ماه، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، «روابط عمومی اتاق تهران» موفق شد در دو بخش «مدیران برتر روابط عمومی» و «ارتباطات الکترونیکی و مجازی»، نشان برتر سال 1400 و لوح تقدیر این دوره را دریافت کند.

در این رویداد که به موضوع روابط عمومی پساکرونا، تغییرات، الزامات و پیامدها اختصاص داشت، «مصطفی درویشی» مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی اتاق تهران، نشان مدیر روابط عمومی برتر سال 1400 را دریافت کرد و در بخش ارتباطات الکترونیکی و مجازی نیز، روابط عمومی اتاق تهران موفق شد رتبه برتر را کسب کند.

در این رویداد، علاوه بر ارائه سخنرانی هایی پیرامون روابط عمومی پساکرونا و الزامات آن، از سوی اساتید حوزه روابط عمومی، چندین مقاله داخلی و خارجی در این باره نیز مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در این گردهمایی همچنین خانم «اتسوکو تسوگی‌هارا»، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی، طی یک پیام ویدئویی، تحلیل خود درباره نقش روابط‌عمومی سازمان‌های دولتی و بخش‌خصوصی در دوره پس از پایان پاندمی کرونا را بیان کرد و با اشاره به تحولات رخ داده ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان و اثر آن بر فعالیت‌های کاری نهادها و بنگاه‌ها در بخش‌های مختلف، تصریح کرد که دوره جدیدی از نقش‌آفرینی‌ها پیش‌روی حوزه روابط عمومی، گشوده شده است.

همچنین در این مراسم، هوشمند سفیدی، دبیرکل هفدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی، اظهار امیدواری کرد که برپایی این رویداد با موضوع روابط عمومی پساکرونا، بتواند افق‌های جدیدی را پیش‌روی دست‌اندرکاران هنر هشتم قرار دهد و به تحولات نوینی در حوزه‌های نظری و علمی روابط عمومی در ایران دامن بزند. وی با تجلیل از تلاش‌هایی که حوزه روابط عمومی سازمان‌ها و بنگاه‌های کسب‌و‌کار در کاهش پیامدهای پاندمی کرونا در کشور به کار بستند، اثرگذاری روابط عمومی مدرن و مبتنی بر دانش روز در عبور از چالش‌ها و هدایت به سمت خلق ایده‌های نو و تحول‌آفرین که لازمه هر نهاد و سازمان است را، بی‌بدیل دانست.

در هفدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و هجدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران، روابط عمومی‌های برتر در فعالیت‌های ارتباطات الکترونیکی و مجازی، مدیریت راهبردی، اطلاع رسانی، ارتباطات رسانه‌ای، ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع، روابط عمومی کسب‌و‌کار، برنامه‌ریزی ارتباطی، مطالعات ارتباطی و افکار عمومی و مدیریت بحران، معرفی شدند.

در این سمپوزیوم با اهدای لوح و نشان از مصطفی درویشی، مدیر روابط عمومی اتاق تهران به عنوان مدیر برتر روابط عمومی تقدیر شد و هم‌چنین روابط عمومی اتاق تهران، عنوان روابط عمومی برتر در فعالیت‌های ارتباطات الکترونیک و مجازی را کسب کرد.

 

• گزارش تصویری

نظر خود را بنویسید

ارسال پیام

مطالب مرتبط