فرصت دسترسی به بیش از 47 میلیون کاربر

اینستاگرام شبکه اجتماعی محبوب کسب وکارهای ایرانی است

...

براساس گزارشی که سوشال مدیا تودی در فوریه سال 2021 منتشر کرده، فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی برای کسب وکارها در جهان است. در ایران اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی کسب وکارهاست.

کمتر کسب وکاری را پیدا می کنید که کاری به کار شبکه های اجتماعی نداشته باشد. این شبکه ها به آسان ترین مسیر دسترسی به مشتریان تبدیل شده است. براساس گزارشی که در سال 2021 منتشرشده، بیش از 4.33 میلیارد کاربر در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند. درواقع 55 درصد از مردم جهان در شبکه های اجتماعی حضور دارند و این فرصتی بی نظیر برای کسب وکارهاست. اما کدام شبکه های اجتماعی پرطرفدار تر است؟

بیش از 2.85 میلیارد حساب کاربری در فیس بوک فعال است. یوتیوب میزبان 2.29 میلیارد اکانت، اینستاگرام 1.074 اکانت، تیک تاک 1 میلیارد اکانت، لینکدین 722 میلیون اکانت، تلگرام 550 میلیون اکانت و توییتر 199 میلیون اکانت را میزبانی می کند.

در ایران تعداد کاربران واتس اپ به بیش از 50 میلیون می رسد. تلگران 49 میلیون کاربر و اینستاگرام بیش از47 میلیون کاربر دارد. سروش پلاس در ایران 22 میلیون کاربر دار و فیس بوک بیش از17.2 میلیون کاربر را میزبانی می کند. شبکه های پله، گپ، ایتا، لینکدین و توییتر با 2 تا 7 میلیون کاربران در رتبه های بعدی قرار دارند.  نکته مهم برای کسب کارها،  عضویت بیش از 48.49 درصد از ایرانیان در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. استقبال ایرانیان از اینستاگرام باعث شده بسیاری از کسب وکارها از فرصت تعامل با مردم در این شبکه اجتماعی استفاده کنند. نوین هاب در گزارش خود درباره شبکه های اجتماعی و کسب وکارها نوشت، 90 درصد از کاربران اینستاگرام دست کم یک پیچ تجاری را دنبال می کنند. هم چنین 60 درصد از کاربران اینستاگرام می گویند در این شبکه اجتماعی با محصولات جدید آشنا شده اند.

براساس گزارشی که سوشال مدیا تودی در فوریه سال 2021 منتشر کرده، فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی برای کسب وکارها در جهان است. در ایران اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی کسب وکارهاست. نوین هاب می گوید موفقیت، تهران، ایران، سلامتی و کرونا پنج هشتگ پرطرفدار در شبکه های اجتماعی برای کسب وکارهاست.

نظر خود را بنویسید

ارسال پیام