بیست‌و‌هفتمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌شود

انتخاب نایب‌رئیس جدید اتاق تهران و تفاهم با استاندارد

تاریخ 1404/02/29 ساعت 16:12

با حضور نمایندگان بخش خصوصی و دولتی، نشست بیست‌‌وهفتم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌شود. در این نشست علاوه بر انتخاب نایب‌‌رئیس جدید، یک تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق تهران و سازمان ملی استاندارد به امضا می‌‌‌رسد.

بیست‌وهفتمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران صبح سه‌شنبه 30 اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان بخش خصوصی و دولتی برگزار می‌شود. در این جلسه که دستورکار اصلی آن مرتبط با مساله «استاندارد» است، رئیس سازمان ملی استاندارد حضور دارد و یک تفاهم‌نامه بین اتاق تهران و سازمان ملی استاندارد نیز به امضا می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، نشست بیست‌وهفتم با انتخاب نایب‌رئیس جدید اتاق تهران آغاز می‌شود. پس از نامه اخیر وزیر صمت مبنی بر تغییر نمایندگان دولت، مهدی صادقی، که به عنوان نماینده دولت در هیات رئیسه اتاق تهران قرار داشت از ترکیب خارج شد و در اعضای هیات نمایندگان باید برای جایگزین او و انتخاب نایب‌رئیس جدید به نامزدهای این پست رأی بدهند.

در ادامه عباس آرگون، خزانه‌‌دار اتاق تهران، گزارشی از کمک‌‌های این اتاق به آسیب‌دیدگان حادثه تلخ بندر شهید رجایی ارائه می‌کند. هم‌چنین مریم فدایی، معاون امور کیسیون‌های اتاق تهران از عملکرد دو سال گذشته  11 کمیسیون تخصصی اتاق تهران گزارش می‌دهد.

سعید تاجیک، رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق تهران، در مورد مسائل حوزهه استاندارد سخن می‌گوید تا پس از آن نمایندگان بخش خصوصی با فرزانه انصاری، رئیس سازمان ملی استاندارد، مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند. این بخش با امضای یک تفاهم‌نامه بین اتاق تهران و سازمان ملی استاندارد به پایان می‌رسد.

بیستوهفتمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران صبح سه‌شنبه 30 اردیبهشت از ساعت 7:00 صبح برگزار و از طریق کانال آپارات اتاق تهران (لینک زیر) به‌طور زنده و مستقیم برای اعضای اتاق، خبرنگاران و اصحاب رسانه و هم‌چنین علاقمندان پخش می‌شود.

 پخش زنده:

https://www.aparat.com/tccim/live