
پاویون اتاق بازرگانی تهران که با حضور نمایندگانی از هفت شرکت توانمند در عرصه صادرات انرژی در نمایشگاه نفت و انرژی عمان برپا بود، با اتمام برپایی سه روزه این رویداد به کار خود پایان داد، در حالی که در این مدت میزبان فعالان اقتصادی زیادی از کشورهای مختلف و چهرههایی چون وزیر تجارت عمان بود.
نمایشگاه نفت، گاز و انرژی عمان 2025 که یکی از رویدادهای مهم منطقهای در حوزه انرژی به شمار میرود، پس از سه روز فعالیت که با استقبال فعالان حوزه انرژی از کشورهای مختلف مواجه شده بود، به کار خود پایان داد.
در این نمایشگاه، اتاق بازرگانی تهران با برپایی پاویونی اختصاصی، زمینه معرفی توانمندیهای شرکتهای ایرانی را در حوزههای مختلف از جمله نفت و انرژی، مهندسی مشاور، انرژیهای تجدیدپذیر، بازرسی فنی و کنترل کیفیت فراهم کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، این ۷ شرکت در غرفه اتاق تهران با برپایی میزهای معرفی خدمات و محصولات خود، به گفتوگو با فعالان اقتصادی، نمایندگان شرکتهای خارجی و علاقهمندان به همکاری با ایران پرداختند.
استقبال از پاویون اتاق تهران در این رویداد بینالمللی قابل توجه بود و بازدیدکنندگانی از کشورهای مختلف با حضور در این غرفه، مذاکراتی پیرامون فرصتهای سرمایهگذاری، انتقال فناوری، خدمات مهندسی و پروژههای مشترک با نمایندگان شرکتهای ایرانی داشتند.
در طول روزهای برگزاری نمایشگاه، چهرههای برجستهای نیز از پاویون اتاق تهران دیدن کردند. از جمله این بازدیدکنندگان میتوان به سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان، چهار تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و همچنین وزیر تجارت عمان اشاره کرد که با حضور در غرفه ایران، از نزدیک در جریان توانمندیها و ظرفیتهای شرکتهای حاضر قرار گرفتند و درباره توسعه همکاریهای اقتصادی میان ایران و عمان به گفتوگو پرداختند.
اتاق تهران با هدف حمایت از حضور شرکتهای ایرانی در بازارهای منطقهای و بینالمللی، و بهویژه تقویت روابط تجاری با کشورهای حوزه خلیج فارس، در این نمایشگاه حضوری فعال و سازمانیافته داشت. حضور موفق این پاویون نشاندهنده ظرفیتهای بالای بخش خصوصی ایران در حوزه انرژی و خدمات مهندسی بوده و میتواند زمینهساز گسترش همکاریهای بینالمللی در آیندهای نزدیک باشد.