
اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزههای پلمیری ایران با حضور در اتاق تهران با محمود نجفی عرب، رئیس، و همچنین معاون مجلس، تشکلها و امور اجتماعی اتاق تهران دیدار و در مورد همکاریهای این تشکل بخش خصوصی با اتاق تهران گفتوگو کردند. در این نشست یک تفاهمنامه همکاری نیز بین انجمن و اتاق به امضا رسید.
در دیدار اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزههای پلمیری ایران با رئیس اتاق بازرگانی تهران، دو طرف پیرامون همکاریهای توسعهگرانه و با هدف خلق ارزشافزوده برای کارآفرینان و فعالان این صنعت، به گفتوگو و تبادلنظر پرداختند.
در این جلسه که معاون مجلس، تشکلها و امور اجتماعی و مدیر امور تشکلها اتاق تهران نیز حضور داشتند، دوطرف یک تفاهمنامه همکاری نیز تبادل کردند.
در ابتدای این نشست، رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزههای پلمیری ایران طی سخنانی با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به 500 تولیدکننده در این صنعت فعال هستند، ظرفیت نصب شده در داخل برای تولید مستربچ را حدود 5 میلیون تن در سال عنوان کرد و یادآور شد که صادرات این محصولات نیز طب امسال به 700 میلیون دلار رسیدهاست.
به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، امید کوشکی با بیان اینکه توسعه صادرات این محصول صنعتی از اهداف انجمن تولیدکنندگان مستربچ است، احداث آزمایشگاه تخصصی و تدوین آئیننامههای استاندارد این صنعت را از ماموریتهای این تشکل اعلام کرد و در این رابطه، خواستار همکاری بیشتر و نزدیکتر اتاق تهران شد.
او همچنین توسعه اقتصاد چرخشی و بازیافت محصولات پلاستیک را از دیگر اهداف انجمن تولیدکنندگان مستربچ بیان کرد و در این حوزه نیز آمادگی این تشکل با اتاق تهران برای حل مسئله بازیافت محصولات پلاستیک را اعلام کرد.
محمود نجفیعرب، رئیس اتاق بازرگانی تهران، نیز ضمن بیان آمادگی همراهی این اتاق با تشکل تولیدکنندگان محصولات مستربچ، به برنامه راهبردی اتاق اشاره کرد که بخشی از آن به توسعه صادرات اعضا مربوط میشود و در این رابطه، یادآور شد که اتاق تهران آماده است خدمات تعیین شده برای توسعه و افزایش صادرات تولیدات این بخش را ارائه دهد.
غلامرضا ملکی، معاون مجلس، تشکلها و امور اجتماعی اتاق تهران نیز طی سخنانی، آمادگی این معاونت را برای بازتعریف روابط و تعاملات با انجمن تولیدکنندگان مستربچ و با هدف توانمندسازی این تشکل و اعضای آن را اعلام کرد.


