
حسن فروزانفرد، رئیس کمیسیون حکمرانی سازمانی اتاق تهران، با اشاره به تصویب عضویت ناظر ایران در اتحادیه اقتصادی اوراسیا، این اقدام را گام بلندی در جهت استفاده از ظرفیتهای بالای این منطقه اقتصادی عنوان کرد.
رئیس کمیسیون حکمرانی سازمانی اتاق تهران با بیان اینکه موضوع الحاق به اتحادیه اوراسیا و تجارت آزاد با کشورهای عضو این اتحادیه سالهاست که در محافل اقتصادی شنیده میشود، گفت که انتظار این است که با مصوبات مجلس در ماههای اخیر، زمینه عملیاتی شدن این توافق حاصل شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، حسن فروزانفرد در ادامه به ضرورت تسریع در فراهم شدن سازوکارهای اجرای موافقتنامه تجارت آزاد میان ایران و اتحادیه اوراسیا اشاره کرد و گفت: چنانچه بتوانیم به موقع از تسهیلات مندرج در موافقتنامه استفاده کنیم، امکان کاهش محدودیتهای تجاری کشور وجود دارد.
فروزانفرد همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه و همایش اوراسیا در روزهای سوم تا ششم اسفندماه از اهمیت همراهی و مشارکت فعالان اقتصادی در نشستها و برنامههای جانبی این رویداد سخن گفت.
👈 تماشای ویدیو در آپارات: https://www.aparat.com/v/avgf1i5