
اتاق بازرگانی تهران و بیمارستان بازرگانان در نهمین نمایشگاه بینالمللی بیمارستانسازی، تأسیسات و تجهیزات بیمارستانی که در از 23 تا 26 آذر در محل دائمی نمایشگاههای تهران برپاست حضور دارد و به اعضای اتاق و فعالان اقتصادی خدمات ارائه میدهد.
نهمین دوره نمایشگاه بینالمللی بیمارستانسازی، تأسیسات و تجهیزات بیمارستانی (هاسپیتکس 2024) در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران در حال برگزاری است. اتاق بازرگانی تهران نیز برابر ماموریتهای خودش در این نمایشگاه حضور دارد و به فعالان اقتصادی و اعضای اتاق تهران خدمات مشاوره ارائه میدهد و در برگزاری این رویداد مشارکت دارد. همچنین بیمارستان بازرگانان اتاق تهران نیز که طی سالهای گذشته با مدیریت اتاق تهران و همراهی فعالان اقتصادی نیکوکار به طور کامل بازسازی و بهسازی شده و بخشهای جدیدی برای ارائه خدمات باکیفیت به شهروندان افزوده شده است، در این نمایشگاه حضور دارد.
به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، نمایشگاه هاسپیتکس 2024 روز جمعه 23 آبان ماه با حضور معصومه آقاپور، مشاور رئیسجمهور در امور همکاریهای اقتصادی، مهدی کرباسیان رییس هیات امنای بیمارستان بازرگان، حمید چوبینه معاون توسعه مدیریت و برنامهریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران، سیدمرتضی خاتمی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، محمدنبی گوهرگانی رئیس انجمن شرکتهای بیمارستانساز ایران، صدیف بیکزاده سرپرست شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی ایران و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه افتتاح شد.
برابر اعلام مجری این رویداد، ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای ایتالیا، دانمارک، سوئد، انگلستان، فرانسه، ژاپن، سوئیس به مدت چهار روز تا 26 آذر ماه، در این نمایشگاه حضور دارند و آخرین دستاوردها، توانمندیها و خدمات خود در زمینه فناوریهای طراحی و ساخت بیمارستان و مراکز درمانی، نرمافزارها، راهکارهای هوشمندسازی حوزه سلامت، مصالح ساختمانی بیمارستانی، سیستمهای تهویه، گرمایش و سرمایش بیمارستانی، سیستمهای تصفیه آب و فاضلاب بیمارستانی، نرمافزارهای مدیریت بیمارستان و تجهیزات و لوازم مصرفی پزشکی را در معرض دید علاقمندان و متخصصان این حوزه قرار میدهند.
این نمایشگاه در سالنهای ۳۵، ۳۸، ۳۸ ب نمایشگاه بینالمللی تهران برپا شده و اتاق بازرگانی تهران نیز در کنار بیمارستان بازرگانان تهران در سالن ۳۵ این نمایشگاه حضور فعال دارد.
رضایت بالای مراجعان از بیمارستان بازرگانان اتاق تهران
مهدی کرباسیان، رئیس هیات امنای بیمارستان بازرگانان اتاق تهران، با اشاره به حضور این بیمارستان و اتاق تهران در این نمایشگاه، گفت: اتاق بازرگانی تهران در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود بیمارستان بازرگانان را در حد یک بیمارستان کامل و پیشرفته تجهیز و بازسازی کرده است. در این مرکز درمانی واحدی به نام واحد امور اجتماعی با تمرکز بر آسیبهای اجتماعی بیماران و نیازهای اقتصادی آنها به ارائه خدمت میپردازد.
او ادامه داد: تجهیز و نوسازی بیمارستان بازرگانان در سالهای اخیر در رأس اولویتهای هیات امنا و اتاق تهران قرار داشته و پارلمان بخش خصوصی پایتخت تلاش کرده است با همکاری زبدهترین پزشکان و کادر درمان و نیروهای مدیریتی، خدمات درمانی خود را در محیط بهتر با امکانات بیشتر در اختیار بیماران و همراهان آنها قرار دهد.
کرباسیان با اشاره به اینکه بیمارستان بازرگانان با برخی از سازمانهای مردمنهاد و خیریهها جهت ارائۀ خدمات درمانی به نیازمندان به صورت رایگان همکاری میکند، شیرخوارگاه شبیر و بنیاد خیریۀ روشنای امید ایرانیان را از این دسته نهادهای خیریه عنوان کرد.
رئیس هیات امنای بیمارستان بازرگانان با تاکید بر اینکه این مرکز درمانی با تکیه بر اصول علمی و پیشرفته پزشکی و اجرای قوانین و مقررات وزارت مربوطه، بالاترین سطح خدمات تشخیصی، درمانی، توانبخشی و بهداشتی را در اختیار کلیه مراجعان محترم قرار میدهد، گفت: هدف بیمارستان بازرگانان ارائه کیفیترین خدمات برای رسیدن به بهترین نتایج درمانی با بالاترین رضایت بیماران است که خوشبختانه این امر در نظرسنجیهای بیمارستان بازرگانان مشخص شده و حاکی از نرخ بسیار بالای رضایت مراجعان و همراهان آنان است.
