
با حضور اعضای هیات مدیره سندیکای شرکتهای تاسیساتی و صنعتی ایران در اتاق تهران، یک تفاهمنامه همکاری میان این دو نهاد بخشخصوصی به امضا رسید.
با حضور اعضای هیات مدیره سندیکای شرکتهای تاسیساتی و صنعتی ایران در اتاق تهران، یک تفاهمنامه همکاری میان این دو نهاد بخشخصوصی به امضا رسید.
سندیکای شرکتهای تاسیساتی و صنعتی ایران یکی از تشکلهای موفق و خدماتمحور در اکوسیستم بخشخصوصی است که 63 سال از تاسیس آن میگذرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در نشست امضای این تفاهمنامه که در محل اتاق تهران برگزار شد، اعضای هیات مدیره این سندیکا طی ملاقات و گفتوگو با دبیرکل اتاق تهران، به تشریح برنامهها و اقداماتی که این تشکل در طول سالهای فعالیت خود، داشته است پرداختند و با ارائه توضیحاتی در رابطه با خدمات مشاوره و تسهیلساز که به اعضای خود میدهند، شروع یک همکاری بلندمدت با اتاق تهران را فصل تازهای از دوران خدماتدهی این تشکل عنوان و آمادگی سندیکای شرکتهای تاسیساتی و صنعتی برای به اشتراکگذاری ظرفیت و توانمندیهای خود با اتاق تهران برای افزایش سطح مطالبهگری بنگاههای بخشخصوصی از دولت و توسعه کسبوکار آنها را اعلام کردند.
بهمن عشقی، دبیرکل اتاق تهران، نیز در این دیدار، با اشاره به قدمت، قوام و قدرت نهاد 140 ساله اتاق بازرگانی تهران، همگرایی و هماندیشی جمعی میان ارکان مختلف بخشخصوصی در کشور از جمله همافزایی میان تشکلها و سمنهای اقتصاد ایران را موجب رشد و تعالی بخشخصوصی به طور کل و بهبود اقتصاد و صنعت کشور بیان کرد و یادآور شد که همکاری هدفمند اتاق تهران و سندیکای شرکتهای تاسیساتی و صنعتی، در راستای ارتقا و بهروزرسانی ظرفیت بنگاهها و شرکتهای خصوصی است.
در ادامه این جلسه و پس از تبادل نظرات، تفاهمنامه همکاری سندیکای شرکتهای تاسیساتی و صنعتی ایران و اتاق بازرگانی تهران، امضا و میان مقامات این نهاد تبادل شد.


