
رامین گوران، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران تاکید کرد که برای حل مسایل بخش مسکن، تفکیک دو وزارتخانه مسکن و شهرسازی از یکدیگر ضروری است.
یک عضو هیات نمایندگان اتاق تهران با بیان اینکه بیش از 90 درصد بودجه بخش مسکن از ناحیه بخش خصوصی تامین میشود، گفت درخواست ما از رئیس جدید دولت آن است که نسبت به تحقق شعار سال، جهش تولید با مشارکت مردم اهتمام بورزد.
به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، رامین گوران با تاکید بر ضرورت بهرهگیری از ظرفیت بخش خصوصی در عمل به این شعار گفت: در این مسیر، تفکیک وزارتخانههای مسکن و شهرسازی از یکدیگر بخشی از معضلات این بخش را برطرف میکند. تا این تفکیک اتفاق نیفتد، مشکلات بخش مسکن به قوت خود باقی خواهد ماند.
👈 تماشای ویدیو در آپارات: https://www.aparat.com/v/ehfqjfi