
علی نقیب، نایبرئیس کمیسیون«بهبود محیط کسبوکار و رفع موانع تولید» اتاق بازرگانی تهران تاکید کرد که استفاده از ظرفیت کارشناسان و توجه به تجربیات موفق سایر کشورها دررفع بحرانها میتواند به رفع بحرانهای اقتصادی کشور کمک کند.
یک عضو هیات نمایندگان اتاق تهران با بیان اینکه «درک اوضاع امروز، برای حکمرانان به ویژه رئیسجمهوری بسیار حائز اهمیت است» ادامه داد: صنعت وضعیت خوبی ندارد و این اوضاع حاصل تصمیماتی است که دولتمردان طی سالیان گذشته، در اتاقهای دربسته اتخاذ کردند و به خیال خود میخواستند به صنعت، اشتغال، توسعه و رفع مشکلات معیشتی کمک کنند اما نتیجه این نوع تصمیمگیری بدتر شدن اوضاع بود.
به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، علی نقیب در ادامه با تاکید بر ضرورت جامعنگری در دولت جدید گفت: دولت تصور نکند که خود به تنهایی میتواند مشکلات را حل کند. استفاده از ظرفیت کارشناسان و توجه به تجربیات موفق سایر کشورها میتواند به رفع بحرانهای اقتصادی کشور کمک کند. در عین حال، بخش خصوصی نیز میتواند کمک بزرگی در رفع بحرانهای اقتصادی کند.
او افزود: درخواست ما این است که رئیسجمهور منتخب از اتخاذ سیاستهای یکجانبه و حذف بخش خصوصی پرهیز کند؛ به طور حتم کارآفرینان و سایر کسانی که در این کشور کارهای بزرگی را به انجام رساندهاند، بهتر از کسانی که با نگرشهای بسته مشکلاتی را برای کشور ایجاد کردهاند، میتوانند در تصمیمگیریهای کلان مشارکت کنند.
نقیب ادامه داد: ما در اتاقهای بازرگانی کشور، آمادگی هرگونه کمک به دولت را داریم و میدانیم مشکلات یک شبه حل نمیشود؛ اما انتظار داریم که دولت در مسیر بهبود این وضعیت قدم بردارد.
👈 تماشای ویدیو در آپارات: https://www.aparat.com/v/pjy534o