عضو هیات نمایندگان اتاق تهران مطرح کرد

آقای رئیس‌جمهور به بی‌نظمی‌ها سروسامان دهید

تاریخ 1403/05/08 ساعت 14:03

احمدرضا فرشچیان، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران، نخستین مطالبه فعالان اقتصادی در حوزه تجارت را ساماندهی به بی‌نظمی‌های موجود در حوزه وضع قوانین و مقررات عنوان کرد.

یک عضو هیات نمایندگان اتاق تهران با بیان اینکه مهمترین انتظار فعالان اقتصادی از رئیس‌جمهور جدید، سروسامان دادن به قوانین و مقررات است، ادامه داد: فعالان بخش خصوصی روزانه با تصویب بخشنامه‌ها و مقررات جدید و خلق‌الساعه مواجه هستند و این رویه بیش از هر مساله دیگری آنها را آزار می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، احمدرضا فرشچیان با اشاره به تبعات این رویکرد دولت‌ها بر فضای کسب‌وکار گفت: عدم ثبات در قوانین و مقررات کشور موجب رکود شده و شهامت فعالان اقتصادی را برای ادامه فعالیت کمرنگ می‌کند.

او افزود: خواسته ما از آقای رئیس‌جمهور بهبود این نابسامانی است. در این صورت شاید فعالان اقتصادی جرات پیدا کنند که در کنار دولت قرار گرفته و برای بهبود شرایط اقتصادی به آن کمک کنند.

 

👈 تماشای ویدیو در آپارات:  https://www.aparat.com/v/zzpagle