
اتاق بازرگانی تهران طی نامهای به شش نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاستجمهوری از آنها دعوت کرد دیدگاهها و برنامههای اقتصادی خود را در پارلمان بخش خصوصی پایتخت ارائه کنند و برای برداشتن گام نخست تعامل دولت چهاردهم با بخش خصوصی، با صاحبان کسبوکار و کارآفرینان به بحث و گفتوگو بنشینند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران طی نامهای از نامزدهای انتخابات ریاستجمهوری دعوت کرد تا برای ارائه برنامهها و دیدگاههای اقتصادی خود با هدف تعامل بیشتر با فعالان اقتصادی و صاحبان کسبوکار در جمع نمایندگان بخش خصوصی در اتاق تهران حاضر شوند.
به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، محمود نجفی عرب در نامه خود به مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضیزاده هاشمی و محمدباقر قالیباف، با اشاره به اینکه انتخابات فرصتی مهم و بینظیر برای استحکام پایههای اقتدار کشور است، اعلام کرد که اتاق بازرگانی تهران به عنوان نماینده قانونی فعالان اقتصادی، بزرگترین اتاق بازرگانی استانی و پارلمان بخش خصوصی پایتخت، قصد دارد فرصت تعامل نمایندگان بخش خصوصی و نامزدهای انتخابات ریاستجمهوری را فراهم آورد.
به گفته نجفی عرب، آشنایی فعالان کسبوکار و نمایندگان بخش خصوصی با دیدگاهها و برنامههای اقتصادی نامزدها و بحث و گفتوگو پیرامون تعامل و همکاری دولت و بخش خصوصی، یکی از الزامات ایجاد انگیزه بیشتر بین فعالان اقتصادی برای حضور پرشور در صحنه انتخابات و هرچه باشکوهتر برگزار شدن این رویداد ملی است که موجب همکاری بهتر و هدفمندتر دولت آینده با بخش خصوصی نیز خواهد شد.