در نشست مشترک هیات متولیان بیمارستان بازرگانان و هیات رئیسه اتاق تهران مطرح شد

تداوم رضایت‌مندی 98 درصدی مراجعان به بیمارستان بازرگانان

تاریخ 1402/10/18 ساعت 15:25

در نشست مشترک اعضای هیات متولیان بیمارستان بازرگانان و هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران که به مرور عملکرد این مرکز درمانی اختصاص داشت، اعلام شد بیش از 98 درصد مراجعان از روند درمان خود در این بیمارستان اعلام رضایت کرده‌اند.

اعضای هیات متولیان بیمارستان بازرگانان و هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران با حضور در این مرکز درمانی از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کردند. این جلسه مشترک با هدف استماع گزارش جامع عملکرد این مرکز درمانی برگزار شد و طی آن رئیس بیمارستان بازرگانان علاوه بر ارائه توضیحات در زمان بازدید، از عملکرد بخش‌های مختلف بیمارستان، روند درمان و رضایت مراجعان گزارش دارد

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، دکتر بهزاد کلانتری هم‌چنین گزارشی در مورد بخش‌های در دست بازسازی و نوسازی، افزوده شدن تجهیزات جدید و هم‌چنین فعالیت‌های نیکوکارانه بخش خصوصی و ایفای مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی تهران نیز گزارشی به اعضای هیات رئیسه اتاق و هیات متولیان بیمارستان ارائه کرد.

کلانتری با تشریح الگوی مستمر رضایت‌سنجی از مراجعان بیمارستان بازرگانان تاکید کرد که برابر نتایج این نظرسنجی که بعد از ترخیص بیمار از بیمارستان انجام می‌شود، بیش از ۹۸ درصد مراجعان از روند درمان خود در بیمارستان ابراز رضایت کرده‌اند.

در این نشست علاوه بر اعضای هیات متولیان بیمارستان و هیات رئیسه اتاق تهران، مهدی فضلی، مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ و ناصر ریاحی، عضو سابق هیات رئیسه اتاق تهران نیز حضور داشتند.