توسعه مخابرات چینی زیر گوش متحدان اروپایی آمریکا

هوآوی کارش را در ایرلند توسعه می دهد

تاریخ 1399/11/13 ساعت 11:49

مدیر شرکت هوآوی در ایرلند اعلام کرده این شرکت به دلیل تقاضای پایدار محصولات و خدماتش بر توسعه منابع انسانی در ایرلند سرمایه گذاری می کند.

شرکت هوآوی که در شنزن چین کار خود را آغاز کرده، بزرگترین شرکت سازنده تجهیزات مخابراتی در جهان است اما اوضاع برای این شرکت پس از دولت ترامپ و کلید خوردن جنگ تجاری خوب پیش نرفت. دولت ترامپ توانست بخشی از متحدان اروپایی اش را هم علیه توسعه خدمات 5g هوآوی در این کشورها متحد کند و همکاری این شرکت چینی را به بهانه احتمال جاسوسی به نفع دولت چین با کشورهای اروپایی کاهش دهد. با این حال هوآوی هم بیکار نمانده و به تازگی اعلام کرده قصد دارد کسب وکارش را در جمهوری ایرلند توسعه دهد، در کشوری انگلیسی زبان که سال هاست مورد علاقه سرمایه گذاران آمریکایی و استارت آپ ها بوده است.

شرکت هوآوی اعلام کرده تا پایان سال 2020، 110 شغل جدید در ایرلند ایجاد می کند. بزرگترین شرکت مخابراتی جهان اعلام کرده 80 میلیون یورو در بخش تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند. مشاغل تازه ای که هوآوی قصد ایجاد آن را دارد، بخش های فروش، تحقیق و توسعه و توسعه بخش فناوری اطلاعات را شامل می شود. این مشاغل قرار است در دوبلین و دیگر شهرهای جمهوری ایرلند از جمله کرک و آتلون ایجاد شود. این شرکت هم چنین 200 شغل تازه در 15 ماه گذشته در ایرلند ساخته و 480 نفر از ایرلندی ها را به استخدام گرفته است.

مدیر شرکت هوآوی در ایرلند اعلام کرده این شرکت به دلیل تقاضای پایدار محصولات و خدماتش بر توسعه منابع انسانی در ایرلند سرمایه گذاری می کند. به گفته تونی یانگژو هوآوی از سال 2004 در ایرلند کار می کند و تعهد این شرکت به این کشور، طولانی مدت است. مدیر هوآوی در ایرلند گفت: «تعامل ما با ایرلند، یک بازی برد-برد است. ما به تحول دیجیتال در ایرلند کمک می کند و ایرلند هم به عنوان یک کشور حامی تجارت در جهان با استعدادهای درخشان و آماده معرفی می شود».